Toyota не зможе випускати твердотільні акумулятори у великій кількості. Електромобілі та електрокари

Toyota знаходиться на початку шляху до масштабної «електричної» революції, інвестуючи у розробку та випуск електромобілів, щоб до 2026 року випустити наступне покоління авто на електротязі. Вони будуть живитися від класичних літій-іонних акумуляторів, які, імовірно, пропонуватимуть понад 750 км пробігу на повному заряді.

Плани японського автовиробника щодо твердотільної батареї, що здатна забезпечити запас ходу понад 1000 км на одному заряді, і яка ніби повинна піти в серію вже з 2027 року, можуть бути змінені. За словами представників компанії, перші електромобілі Toyota, які будуть працювати на твердотільних акумуляторах, матимуть дуже обмежені тиражі. Мова про випуск тисяч авто в рік.

Зазначається, що партнерство з нафтохімічною компанією Idemitsu дасть достатньо елементів лише для пари тисяч електромобілів у період 2027-2028 років.

Коли дві фірми оголосили про своє партнерство минулого місяця, вони сказали, що однією з головних цілей є створення основи для масового виробництва в 2030 році. Але, як каже Toyota, Idemitsu у найближчі роки зможе виробляти лише кілька тисяч тон свого сульфідного твердого електроліту.

У глобальному масштабі, де японський автовиробник хоче продати не менше 3,5 мільйони електромобілів до 2030 року, 10 000 автомобілів із твердотільними акумуляторами здаються краплею в морі. Але інсайдери зазначають, що за стабільного попиту на «далекобійні» авто об’єми виробництва інноваційних матеріалів будуть поступово збільшуватись.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.