У BMW заговорили про шкоду антисубсидійного розслідування ЄС. Електромобілі та електрокари

Розслідування Європейського Союзу (ЄС) з приводу субсидій для електромобілів китайського виробництва, що експортуються до Європи, може завдати більше шкоди, ніж користі. Такої думки дотримується фінансовий директор BMW Вальтер Мертль. З його слів, Пекін може відігратися на європейських виробниках, які ведуть бізнес на найбільшому у світі автомобільному ринку. Особливо це позначиться на тих, хто не може похвалитися великим продажами.

«Негативна реакція, як бумеранг, може виявитися сильнішою, ніж люди собі уявляють», — сказав Мертль, натякаючи на потенційну помсту Китаю європейським автовиробникам.

Відірвати свій шматок від «китайського пирога» прагнуть практично всі світові бренди. Зокрема, три найбільші автовиробники Німеччини — Volkswagen, BMW та Mercedes-Benz.

Так BMW експортує з Китаю до Європи електричний кросовер iX3, а з наступного року почне пропонувати європейцям «китайський» Mini. У разі прийняття додаткових податків на автомобілі китайського походження баварський автогігант може опинитися під подвійним пресингом. На думку Мертля, хоча 90% автомобілів BMW, які продаються в Китаї, виготовлені на місці, деякі матеріали доставляють з Європи, то ж Пекін може ввести дзеркальні заходи.

Китай вже засудив розслідування ЄС, офіційно розпочате 5 жовтня. Дії Євросоюзу Пекін називає несумісним із правилами Світової організації торгівлі та такими, що завдають шкоди глобальному зростанню бізнесу.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.