Що змусило компанію Xiaomi випускати електромобілі?. Електромобілі та електрокари

Ринок електромобілів у Китаї переповнений гравцями, тому бажання Xiaomi вийти на цей сегмент стало несподіванкою. Засновник компанії Лей Цзюнь зізнався, що на цей крок його підштовхнула загроза американських санкцій проти Xiaomi.

У січні 2021 року адміністрація колишнього президента США Дональда Трампа включила Xiaomi до «чорного списку» Міністерства торгівлі США. Через чотири місяці компанії вдалося оскаржити це рішення в суді. Два місяці потому Лей Цзюнь оголосив про намір вийти на ринок електромобілів, щоб уникнути подібних санкцій у майбутньому.

Оскільки залучення стороннього капіталу в умовах можливих санкцій було складним, Лей Цзюнь вирішив інвестувати власні кошти в розвиток електромобільного бізнесу. Він планує витратити на ці потреби приблизно $10 млрд протягом десяти років, назвавши цей проект останнім великим підприємницьким кроком у своєму житті. З цієї суми $756 млн вже витрачено на будівництво заводу в Пекіні, де зараз випускаються електромобілі SU7. Спочатку Xiaomi використовувала ліцензію BAIC для їхнього випуску, але нещодавно отримала власну.

У найближчому майбутньому Xiaomi планує досягти щорічного обсягу виробництва 100 000 електромобілів до листопада поточного року, а за підсумками року — 120 000 машин. У червні на підприємстві компанії в Пекіні було запущено другу зміну з випуску електромобілів SU7. З моменту запуску продажів навесні цього року компанія вже поставила понад 30 000 машин своїм клієнтам.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.