У Китаї дебютував оновлений Hongqi HS3. Новини світу гібридних авто

У Китаї дебютував «оновлений» кросовер Hongqi HS3 у версії з плагін-гібридною силовою установкою. Це найменший і найдоступніший SUV преміального бренду FAW, який отримав значні технічні оновлення, що стосуються як потужності, так і запасу ходу. Оновлена версія під назвою Jinwei Plus демонструє помітний приріст характеристик порівняно з попередньою моделлю.

Раніше плагін-гібридний Hongqi HS3 був оснащений установкою з 1,5-літровим бензиновим турбомотором та електродвигуном, який видавав 190 кінських сил і 280 Нм крутного моменту. Тепер же електромотор модернізували: його потужність зросла до 228 кінських сил, а максимальний крутний момент досяг 565 Нм. Завдяки цим змінам кросовер розганяється з місця до 100 км/год за 7,6 секунди, що на секунду швидше за попередню версію. Раніше цей показник становив 8,6 секунди. При цьому витрата пального знижена до 4,6 літра на 100 кілометрів.

Особливу увагу приділено автономності. Запас ходу виріс з 1100 до 1400 кілометрів за змішаним циклом WLTC, що стало важливою перевагою нової версії. На чисто електричній тязі HS3 здатен проїхати до 117 кілометрів за китайським стандартом CLTC. Це означає, що власники зможуть щоденно користуватися автомобілем в межах міста переважно в електричному режимі, майже не використовуючи бензин. При цьому ємність тягової батареї, яка раніше становила 18,4 кВт-год, офіційно не уточнюється, але можна припустити, що вона або залишилася незмінною, або була нез начно модернізована разом із системою рекуперації.

Процес швидкої зарядки також став ефективнішим. Час поповнення заряду з 30 до 80% скорочено до 19 хвилин, що наближає Hongqi HS3 до показників електромобілів преміум-сегменту. Окрім цього, кросовер отримав функцію зовнішньої подачі живлення V2L (Vehicle-to-Load). Це дозволяє використовувати автомобіль як джерело електроенергії для заряджання ноутбуків, освітлювальних приладів або інших побутових приладів під час поїздок або кемпінгу.

За габаритами оновлений HS3 залишився таким самим — 4700 мм в довжину при колісній базі 2770 мм. У салоні змін небагато, але з’явилася нова варіація кольорового оздоблення. Інтер’єр зберіг пару екранів діагоналлю 12,3 та 12,6 дюйма відповідно. Оновлена мультимедійна система підтримує бездротові OTA-оновлення та оснащена голосовим асистентом, а також системою кругового огляду з функцією «прозорого шасі», яка дозволяє віртуально бачити простір під автомобілем під час паркування або руху бездоріжжям.

В арсеналі автомобіля залишилися і такі функції, як система привітальної підсвітки, яка активується при наближенні власника, та інтелектуальна допомога водієві. Незважаючи на преміальний статус, оновлений Hongqi HS3 залишається конкурентом таким моделям, як Lexus NX, при цьому пропонуючи більший запас ходу, сучасні гібридні технології та високий рівень оснащення за помірну для преміум-сегменту вартість.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.