Bugatti готується до нового етапу електрифікації. Після завершення епохи W16 компанія планує встановити твердотільні батареї та компактні потужні електромотори, які розробляє Rimac. За планом, нове покоління акумуляторів дебютує у моделі 2030 року та може стати технологічним проривом для майбутніх гіперкарів.
Після завершення виробництва легендарного W16 наприкінці листопада та виходу нового гібридного Tourbillon, Bugatti переходить у фазу активної електрифікації. Об’єднання з хорватським стартапом Rimac у 2021 році стало поштовхом до створення абсолютно нових технологій, серед яких — твердотільні батареї, що вперше зявляться у новому Bugatti близько 2030 року. Про це розповідає видання Car and Driver.
За словами операційного директора Rimac Technology Нурдіна Пітаревіча, Rimac активно працює над твердотільними акумуляторами спільно з виробником ProLogium та командами Mitsubishi, відповідальними за композитні матеріали. Тестування має розпочатися найближчим часом. Першою моделлю з цією технологією стане Bugatti після Tourbillon — імовірно, модель середнього для бренду тиражу, хоча її точний формат залишається невідомим.
Пітаревіч зазначив, що до 2035 року твердотільні батареї можуть зрівнятися у вартості з сучасними NMC-акумуляторами. Rimac не планує виробляти їх у великих масштабах для масового ринку, але може ліцензувати технологію іншим компаніям.
Як пише Autocar, попередні характеристики виглядають багатообіцяльно: прототип ємністю 100 кВт-год має на 20-30% більшу енергетичну щільність, а також приблизно на 30 кг меншу вагу завдяки наджорсткому композитному корпусу Mitsubishi. Крім того, батареї будуть придатні для значно швидшого заряджання.
Твердотільні акумулятори розробляються разом із новими електричними осями Rimac — компактними блоками, що включають мотор, коробку та електроніку керування. Їхня потужність варіюється від 200 до 470 к.с., а сумісність охоплює передньо-, задньо- та повноприводні конфігурації. Вони можуть працювати як у гібридах, так і у повністю електричних авто. Серед клієнтів технології вже є BMW, Porsche та новий саудівський EV-бренд CEER.
Rimac розробляє кілька типів таких е-осей. Для електричного SUV від CEER створюється блок масою 132 кг, але зі схожою потужністю до 612-сильного заднього мотора Rimac Nevera. Інший варіант — ще легша 106-кілограмова вісь із потужністю близько 500 к.с. Хоча багато технічних рішень ще на шляху до виробництва, стрімке зростання Rimac і досвід у створенні гіперкарів свідчать, що майбутні Bugatti отримають справді передові системи.

Опубликовал
Теги: 

