
Британська компанія Halcyon Cars із Гілфорда офіційно представила свою дебютну модель — розкішний електричний рестомод Highland Heather, створений на основі класичного кабріолета Rolls-Royce Corniche. Саме з цього автомобіля компанія розпочала свою діяльність, прагнучи поєднати вічний шик британських «круїзерів» із сучасними технологіями.
У Halcyon підкреслюють, що робота над Highland Heather не обмежилась простою електрифікацією: донорський кузов Corniche було повністю розібрано, відреставровано та посилено, після чого фактично побудували нову машину. Кожен металевий бампер, фурнітура та декоративні елементи виготовлені вручну. На кузов нанесли унікальний відтінок Purple Moorland, що викликає прямі асоціації з цвітінням вереску в британських горах.
Переглянути цей допис в Instagram
Замість класичного 6,75-літрового атмосферного V8 під капотом тепер розташована 800-вольтова батарея, секції якої сформовані у формі літери V — на знак поваги до архітектури оригінального двигуна. Частина батарейного блоку займає місце колишнього бензобака. Єдиний тяговий електромотор встановлений на задній осі й розвиває потужність до 500 к.с., що більш ніж удвічі перевищує показники стандартного Corniche. У версії Standard Range віддача становить близько 400 к.с., тоді як Long Range піднімає планку до пів тисячі «коней».
Залежно від ємності батареї запас ходу складає від 400 до 480 км (250-300 миль). Система працює на 800-вольтовій електричній архітектурі, що дозволяє заряджати акумулятор із максимальною потужністю 230 кВт. Поповнити заряд із 10 до 80% можна приблизно за 40 хвилин. Важливо, що завдяки ретельно продуманому розташуванню блоків вага авто залишилася близькою до оригінальної — 2,2 тонни, із розподілом маси 53:47 на користь передньої осі.
Переглянути цей допис в Instagram
Технічне «серце» Highland Heather створене компанією Evice — сестринським підрозділом Halcyon. Саме ця співпраця дозволила розробити власне електричне «начиння» замість використання готових рішень, що забезпечило більшу свободу в налаштуванні динаміки та поведінки автомобіля. Highland Heather має три режими руху — Drive, Spirited та Touring. У спортивнішому Spirited кермо стає чутливішим, а підвіска — жорсткішою, тоді як Touring передбачає комфортні налаштування для подорожей автострадою з максимальною плавністю ходу.
Інтер’єр новинки зберігає атмосферу класичного Rolls-Royce Corniche, але водночас інтегрує сучасні технології. Прилади залишилися аналоговими, однак доповнені новими показниками, зокрема запасом ходу та рівнем заряду. Мультимедійна система підтримує Apple CarPlay та Android Auto, є камера заднього виду, проте екран можна заховати натисканням кнопки, щоб не порушувати вінтажну естетику. Кліматична система, акустика та електроніка — абсолютно нові, а якість матеріалів і можливості персоналізації, за словами Halcyon, відповідають рівню сучасних Rolls-Royce.
Переглянути цей допис в Instagram
Halcyon Cars обмежить виробництво лише 60 примірниками рестомоду, доступними у форматі кабріолета, купе та навіть седана Silver Shadow. Вартість стартує від 450 000 євро (або приблизно 400 000 фунтів стерлінгів), при цьому ціна не враховує податки та вартість донорського автомобіля, який може коштувати ще близько 50 000 фунтів. Виготовлення кожної машини займає до року, причому тільки реставрація кузова вимагає понад 2000 годин ручної праці.
За словами співзасновника та генерального директора Halcyon, Меттью Пірсона, вибір на користь Corniche та Silver Shadow був продиктований не лише харизмою цих моделей, а й їхніми технічними характеристиками. Зокрема, Silver Shadow мав надзвичайно жорстку несучу конструкцію для свого часу, що чудово підходить для інтеграції електричної силової установки. Крім того, Rolls-Royce як бренд дозволяє виправдати високу вартість проекту й водночас забезпечує комерційну привабливість.
Переглянути цей допис в Instagram
Перші екземпляри Highland Heather мають бути доставлені клієнтам уже наступного року. Паралельно дочірня компанія Evice розширює діяльність і планує пропонувати свої електричні технології для автомобільного, морського та комерційного транспорту. Зокрема, вона вже працює над тестовим електричним прототипом для відомого британського тюнінг-ательє Twisted, що спеціалізується на Land Rover.