Керівник Opel розкрив, чому у Німеччині неможливо робити дешеві електрокари. Електромобілі та електрокари

На прес-конференції з європейськими журналістами Флоріан Хюттл наголосив: «батарейні» автомобілі вартістю від 25 до 30 тисяч євро виробляти в Німеччині не можна. Вся справа в рівні зарплат і витратах на електроенергію: ці витрати підвищують собівартість до неприйнятного рівня. Визнання прозвучало після 27-відсоткового падіння продажів Stellantis у третьому кварталі.

Компанія Opel віднедавна належить концерну Stellantis, але заводи досі розташовуються в Німеччині. Випускати масові (і дешеві) електрокари в цій країні важко, а альтернатив не так багато. У Східній Європі проблеми дуже схожі. А імпорт з Китаю економічно недоцільний через загороджувальні мита.

Флоріан Хюттл не приховує, що на його думку у німецького автопрому похмурі перспективи. Без держпідтримки продажі електромобілів продовжать падати, а змінити ситуацію зможе лише довгострокова програма субсидій на «батарейний» транспорт. Поточних адресних заходів підтримки влади Німеччини явно недостатньо.

Позицію боса Opel поділяє найбільший автогігант — концерн Volkswagen. Під загрозою закриття три німецькі заводи, персонал звільнять негайно або змусять піти на скорочення зарплати. Деіндустріалізація автомобільного сектору Німеччини може завершитися всього за кілька десятиліть.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.