
На тлі зростаючої конкуренції на ринку електромобілів компанія MG зробила амбітну спробу закріпитися в преміальному сегменті, представивши новий електричний седан IM5. Попри те, що зовні цей автомобіль не несе жодного логотипу MG, модель напряму пов’язана з брендом: IM5 розроблений преміальним підрозділом IM Motors, що належить китайському гіганту SAIC Motor, до якого входить і MG. Первісно планувалося запускати IM як окремий бренд на британському ринку, однак зрештою було вирішено включити нові моделі до загальної лінійки MG, зберігаючи окрему іде нтичність під абревіатурою IM.
Продажі MG IM5 у Європі офіційно стартують у вересні, і компанія пропонує три варіанти комплектацій — стандартну, Long Range (з великим запасом ходу) та топову Performance. Ціни варіюються відповідно до характеристик: 46 000 євро за стандартну версію, 52 000 євро за Long Range і 56 000 євро за Performance. Таким чином, навіть базова модель позиціонується вище за популярну Tesla Model 3, але завдяки своїм характеристикам може скласти їй серйозну конкуренцію.
Новинка побудована на сучасній 800-вольтовій платформі, що дає змогу забезпечити вищу ефективність заряджання та продуктивності. Стандартна версія оснащена акумулятором ємністю 75 кВт-год та заднім електродвигуном потужністю 291 к.с., що дозволяє розганятись до 100 км/год за 6,8 секунди. Версія Long Range має вже 100 кВт-год батарею і розвиває 402 к.с., прискорюючись до «сотні» за 4,9 секунди. Топова Performance — це справжній електричний снаряд: 741 к.с., повний привод, розгін до 100 км/год за 3,2 секунди і максимальна швидкість у 240 км/год.
Салон IM5 вирізняється розкішним рівнем оснащення навіть у базовій комплектації. Водієві доступна цифрова панель, яка складається з двох дисплеїв — 10,5-дюймового сенсорного екрана мультимедійної системи на центральній консолі та великого 26,3-дюймового екрану, розташованого у верхній частині передньої панелі. Особливу увагу привертає потужна аудіосистема з 20 динаміками, що створює вражаючу звукову атмосферу в салоні.