Бізнес-універсал Zeekr 007 засвітив кузов без камуфляжу. Шпигунські фото автомобілів

У китайських соцмережах розтиражували знімок двооб’ємника преміум-бренду Geely після випробувань безпеки. Оскільки очевидцям попалися каркаси універсалів Zeekr 007 з кріслами всередині, деякі цікаві висновки зробити можна. По-перше, кузов зміниться незначно: дах візуально подовжать за рахунок накладки над стійкою. По-друге, у задніх сидінь будуть електрорегулювання.

Наскільки можна судити, проєкт CC1E не передбачає значних доопрацювань силової структури: уніфікація з вихідним Zeekr 007 максимальна. Двооб’ємний силует навіть більш компромісний, ніж у Nio ET5 Touring: перевозити габаритні вантажі з таким нахилом п’ятих дверей навряд чи вдасться. Втім, у Китаї універсали не популярні, тому такий підхід зрозумілий.

Китайські журналісти вважають, що колісна база, ширина і довжина будуть точно такими ж, як у седана, тобто можна розраховувати на бізнес-клас. Очікуються задньо- (422 кінські сили) і повноприводні (646 кінських сил) версії з батареями ємністю 75 або 100 кіловат-годин з різним хімічним складом. Універсал Zeekr 007 може бути символічно дорожчим за седан.

На внутрішньому ринку Zeekr 007 SW конкуруватиме лише з вищезгаданим Nio ET5: ця модель за 11 місяців знайшла 45 тисяч покупців. Якщо купувати електромобіль з батареєю, то ціни на «п’ятірку» варіюються в діапазоні від 298 до 356 тисяч юанів (41-49 тисяч доларів), але з орендою акумулятора стартову ціну можна зменшити до 228 тисяч юанів (31,5 тисячі доларів).

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.