Ательє Mansory показло свій варіант Bentley Continental GT. Новини світових тюнінг-ательє

Bentley нещодавно представила повністю новий Continental GT Supersports, і компанія підкреслює, що ця версія створена для більш захопливих відчуттів за кермом. Автомобіль уперше для сучасної лінійки перейшов на задній привод, тоді як інші моделі пропонуються з повним, і саме це рішення, за словами Bentley, дає водієві більше контролю та емоцій. Дебютний Supersports отримав помітний, але доволі стриманий аеродинамічний обвіс, який, попри агресивність, був підпорядкований реальним інженерним завданням. Однак у порівнянні з тим, що продемонструвало ательє Mansory , навіть офіційний Supersports виглядає майже спокійно.

Черговий проєкт команди Куроша Мансорі створений на базі стандартної версії Continental GT, а не Supersports, і одразу привертає увагу великою кількістю кованого карбону. У Carscoops наголошують, що Mansory просто «накинуло кований карбон на розкішне купе», тоді як власні аеродинамічні доробки Bentley мали чітке призначення. Вмонтований Mansory кований карбон більше працює на враження, ніж на ефективність, що робить образ автомобіля максимально епатажним.

Найпомітніші зміни зосереджені у передній частині. Тут Continental GT отримав новий капот із кованого карбону, який поєднується з характерною карбоновою решіткою радіатора, а також з акцентами навколо передніх повітрозабірників і на нижньому спойлері. Саме ці елементи створюють найбільш театральний вигляд, який в оригінальному матеріалі Carscoops називають не зовсім доречним для Bentley. Якщо на трекових суперкарах, таких як Lamborghini Huracan STO, кований карбон виглядає природно, то для Continental GT його надмірність виглядає суперечливо.

Зміни не обмежилися передньою частиною. Mansory додало кований карбон на дверні панелі, корпуси дзеркал та бічні спідниці. Цей матеріал з’явився й на невеликому спойлері над заднім склом, а також на другому спойлері, розміщеному на кришці багажника. Завершує образ масивний дифузор, який додає купе помітно більш агресивного вигляду. У Carscoops зазначають, що якби цей Bentley був пофарбований у чорний колір, контраст між жовтим і темним карбоном не був би настільки різким. Проте яскраво-жовте забарвлення, яке обрали для цього автомобіля, робить ус і карбонові елементи максимально видимими. Зовнішній вигляд довершують фірмові 22-дюймові ковані диски з глянсовим чорним покриттям.

Салон також перероблено в манері Mansory, яка часто балансує між розкішшю та показовістю. Рульове колесо, дверні карти, центральну консоль, сидіння і навіть нижню частину панелі приладів обтягнуто яскраво-жовтою шкірою з яскравими білими акцентами. На відміну від зовнішності, у салоні таке рішуче використання кольору виглядає трохи доречніше, оскільки відсутній різкий контраст із карбоном і увага зосереджується на фактурності матеріалів, а не на візуальній «атаці» елементів.

Щодо технічної частини, Mansory не оприлюднює цифри потужності чи вартість такого пакета модернізації. Цінник тут майже не має значення, адже клієнти, які готові погодитися на таку кількість кованого карбону та настільки радикальне жовте оздоблення салону, зазвичай давно перестали звертати увагу на підсумкові суми у рахунках.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.