Кросовер Honda P7 виявився значно дешевшим за свій аналог S7. Електромобілі та електрокари

Японський автовиробник має два спільних підприємства в Китаї: Dongfeng-Honda та GAC-Honda. Обидва підприємства представили власні дочірні електричні кросовери: S7 та P7, однак модель від GAC виявилась суттєво дешевшою за свого брата.

Як повідомляє CarNewsChina, електричний кросовер GAC-Honda P7 стартував у Китаї за ціною 199 900 юанів (27 200 доларів). Цей ринковий дебют змусив Dongfeng-Honda знизити ціни на дочірню модель P7 — позашляховик Honda S7, на 60 000 юанів ($8160), оскільки його попередня ціна починалась від 259 900 юанів ($35 360).

Передбачалось, що обидві моделі стануть першими представниками суббренду Ye в Китаї, проте потім компанія Honda відмовилась від нового бренду, тому кросовери вийшли на китайський ринок під емблемами японського автовиробника.

Першим на початку березня 2025 року дебютував Dongfeng-Honda S7. Його близнюк GAC-Honda P7 вийшов на ринок через місяць зі значно нижчою ціною, хоча, фактично, обидві моделі майже ідентичні. Головні відмінності між ними полягають в інакшому дизайні бамперів, а також фар та ліхтарів.

Розміри GAC Honda S7 відповідають моделі Dongfeng і становлять 4750/1930/1625 мм при колісній базі 2930 мм. Інтер’єри кросоверів також мають багато спільних деталей. Водночас трансмісія у S7 та P7 ідентична.

Моделі базового рівня мають електромотор на задній осі на 200 кВт (268 к.с.) та 420 Нм крутного моменту, батарею NMC ємністю 89,8 кВт-год та запас ходу в 650 кілометрів. Флагманські повноприводні версії мають загальну потужність в 350 кВт (469 к.с.) й 770 Нм крутного моменту. Їх акумулятор має ємність в 100 кВт-год, а діапазон на одному заряду — до 630 кілометрів.

Випуск GAC-Honda P7 за значно нижчою ціною став неочікуваним та досить неприємним ударом для підприємства Dongfeng-Honda. Повідомляється, що компанія одразу ж знизила націнку на S7 до рівня P7, аби не програти внутрішню конкуренцію.

Однак, експерти зазначають, що в умовах постійного падіння продажів Honda в Китаї обрана автовиробником тактика запуску продажів двох схожих продуктів з самого початку виглядала програшною. Дві моделі в основному будуть конкурувати між собою за консервативних клієнтів, тоді як інша частка покупців віддасть перевагу BYD, Xpeng або Zeekr.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.