Компанія Volvo Trucks представляє нове покоління I-Roll із функцією зупинки/запуску двигуна — перше у світі рішення такого типу в сегменті великотоннажних вантажівок. Нова функція зупинки/запуску двигуна надасть змогу скоротити витрату пального та викиди CO2, ставши черговим кроком Volvo у напрямку зменшення впливу транспорту на клімат і зниження експлуатаційних витрат.
Нещодавня перемога Volvo FH Aero у тесті 2025 Green Truck Award підтверджує, що новітні технології та інновації компанії мають реальний вплив на паливну ефективність. Нова кабіна Aero, представлена у 2024 році, разом із подальшими аеродинамічними вдосконаленнями, забезпечує значне скорочення витрати пального та зменшення викидів CO2.
Останнє нововведення Volvo у сфері економії пального розроблено власними силами компанії на основі існуючих технологій I-See та I-Roll. Нова функція зупинки/запуску двигуна працює завдяки постійному моніторингу даних про дорогу та її кривизну. Двигун тимчасово вимикається, коли система визначає наближення спуску на маршруті. Під час вимкнення двигуна пальне не споживається, а викиди CO2 із вихлопної труби дорівнюють нулю.
«Наші інженери знову досягли успіху, створивши нову технологію двигуна, яка сприяє підвищенню паливної ефективності вантажного транспорту», — зазначив Ян Гельмгрен (Jan Hjelmgren), керівник відділу управління продуктами Volvo Trucks. — «У межах нашої стратегії декарбонізації ми й надалі впроваджуватимемо інновації, щоб зробити наші двигуни внутрішнього згоряння ще ефективнішими та зменшити вплив на довкілля».
Нова функція зупинки/запуску двигуна активується на швидкості понад 60 км/год. Залежно від умов, таких як топографія та температура навколишнього середовища, нова технологія I-Roll із функцією зупинки/запуску двигуна може додатково зменшити витрату пального та викиди CO2 ще на 1% порівняно з уже досягнутими показниками. Загалом інновації Volvo забезпечують значну ефективність, позитивно впливаючи на викиди від транспорту та експлуатаційні витрати.
Нова функція буде доступна для моделей Volvo FH та FH Aero із 13-літровим дизельним двигуном, а замовлення можна буде оформити з листопада 2025 року.
Стратегія декарбонізації Volvo Trucks включає двигуни внутрішнього згоряння, що працюють на відновлювальному паливі, акумуляторно-електричні вантажівки та вантажівки з паливними елементами.

Опубликовал
Теги: 

