Volvo представляє новий гібридний кросовер XC70

Volvo офіційно представила нове покоління кросовера XC70, повертаючи цю популярну модель у сегмент преміальних сімейних автомобілів, тепер у сучасному виконанні з плагін-гібридним приводом. Новий XC70 став першою моделлю бренду, побудованою на інноваційній платформі SMA (Scalable Modular Architecture), розробленій спеціально для гібридів із великим запасом ходу. Це рішення дозволило поєднати потужність, динаміку та значну автономність у електричному режимі, яка за стандартом CLTC перевищує 200 км — це рекордний показник для всіх плагін-гібридів Volvo на сьог одні.

Модель створена насамперед для китайського ринку, де зростає попит на автомобілі з великим запасом ходу, але Volvo вже підтвердила плани вивести оновлений XC70 і на європейський ринок дещо пізніше. За словами голови компанії Гакана Самуельссона, XC70 — це своєрідний «місток» для тих клієнтів, які хочуть відчути всі переваги електрифікації, але ще не готові перейти на повністю електричний автомобіль. Такий підхід дозволяє розширити гнучкість лінійки Volvo і закріпити позиції бренду на найбільшому автомобільному ринку світу.

Дизайн нового XC70 демонструє сучасне трактування скандинавського мінімалізму з акцентом на чистоту ліній, динаміку та впевненість у кожній деталі. Передня частина вирізняється закритою решіткою радіатора, що нагадує електричні моделі марки, тонкими фарами у стилі «молота Тора» та активними жалюзі у повітрозабірнику, які регулюють аеродинаміку та допомагають ефективніше охолоджувати вузли силової установки. Бічний профіль виглядає гармонійно завдяки втопленим ручкам, безрамковим дверям і чітким скульптурним виштамповкам. На ви бір пропонуються легкосплавні диски діаметром від 19 до 21 дюйма, а образ підкреслюють пластикові захисні накладки на колісних арках та порогах, С-подібні задні ліхтарі, що інтегруються у скло, і великий панорамний дах.

За габаритами XC70 займає нішу між середньорозмірним XC60 та флагманським XC90. Довжина кросовера становить 4815 мм, колісна база — 2895 мм, ширина — 1890 мм, а висота — 1650 мм. Така пропорція дозволяє зберегти баланс між місткістю салону та зручністю керування в міських умовах.

Інтер’єр нового XC70 вражає поєднанням сучасних технологій і класичного скандинавського комфорту. П’ятимісний салон оформлений у світлих тонах із використанням натуральних матеріалів. У центрі розташована горизонтальна мультимедійна система з 15,4-дюймовим дисплеєм, доповнена 12,3-дюймовою цифровою панеллю приладів та опційним проекційним екраном на лобове скло з технологією доповненої реальності, діагоналлю 92 дюйми. Продумана ергономіка включає плаваючу центральну консоль, висувний «місток» із підстаканниками, бездротову зарядку для смартфонів і преміальну акустичну систему Harman Kardon, яка оптимізована під акустику салону.

Окремо варто відзначити наявність тризонного клімат-контролю та голосового асистента з підтримкою штучного інтелекту, який забезпечує інтеграцію з онлайн-сервісами та можливість дистанційного управління функціями авто через мобільний застосунок.

Об’єм багажного відділення становить 408 літрів, а при складених задніх сидіннях — до 1456 літрів, що робить XC70 зручним і для щоденних поїздок, і для сімейних подорожей. Підвіска налаштована так, щоб поєднувати комфорт на асфальті з можливістю впевнено долати легке бездоріжжя, а повний привод і збільшений кліренс роблять автомобіль універсальним для будь-яких умов.

Силова установка поєднує 1,5-літровий турбодвигун із трьома електромоторами та трансмісією 3DHT, яка дозволяє підключати ДВЗ безпосередньо до коліс. Сукупна потужність становить 462 к.с., що забезпечує розгін до 100 км/год усього за 5 секунд. Батарея на 39,6 кВт-год дозволяє проїхати понад 200 км у циклі CLTC (до 180 км у більш суворих європейських стандартах), а загальний запас ходу з урахуванням роботи ДВЗ досягає понад 1200 км. Технологія швидкої зарядки дозволяє поповнити акумулятор від 0 до 80% приблизно за 23 хвилини, а функція двобічної зарядки роб ить XC70 своєрідним мобільним енергоблоком з вихідною потужністю 6 кВт — цього достатньо для живлення кемпінгового обладнання або аварійного використання.

Система Safe Space Technology відповідає за безпеку та допомагає водієві уникати критичних ситуацій завдяки комплексу радарів, камер і датчиків. Автомобіль підтримує асистенти автоматичної зміни смуги, активну допомогу під час паркування та систему попередження про відкриття дверей у момент наближення велосипедистів або інших учасників руху.

Попередні замовлення на новий XC70 уже відкриті в Китаї за ціною від 446 900 юанів (близько 62 500 доларів США). Європейський дебют відбудеться пізніше, але точні терміни поки не оголошені.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.