Volvo зіткнула найбільший і найменший кросовер у краш-тетсі. Краш-тести та рейтинги безпеки автомобілів

Визнаємо, думка про те, що великий позашляховик врізається у відносно невеликий автомобіль, звучить абсолютно жахливо. Яким би страшним це не здавалося, Volvo впевнена, що після бокового удару ви все одно зможете вийти цілим і неушкодженим. У своєму центрі безпеки в Торсланді, Швеція, бренд, що належить Geely, провів краш-тест з моделями, розташованими на протилежних кінцях модельного ряду.

При довжині всього 4233 міліметрів, EX30 є найменшою моделлю, яку продає Volvo. У початковій комплектації вона важить трохи більше 1830 кілограмів до того, як ви почнете додавати обладнання. EX90 — електричний бегемот, що розтягується на 5037 міліметрів і важить близько 2700 кілограмів у найлегшій комплектації. Automotive News Europe було запрошено подивитися, що відбувається, коли найбільший автомобіль шведського автовиробника таранить найменший.

Варто зазначити, що в момент зіткнення EX90 рухався зі швидкістю 50 кілометрів на годину, а EX30 — зі швидкістю 20 кілометрів на годину. Говорячи про швидкість, з 2020 року всі моделі Volvo мають електронне обмеження на рівні 180 км/год. Усередині більш вразливого позашляховика перебували дві жінки невеликого зросту, які сиділи на боці автомобіля, в який врізався флагманський Volvo.

Лотта Якобссон, старший технічний спеціаліст із запобігання травматизму, пояснила в інтерв’ю Automotive News Europe, як конструкція EX90 знижує ризик отримання травм тими, хто перебуває всередині EX30. Нижня частина передньої конструкції більшого позашляховика взаємодіє з бічною структурою меншого автомобіля, щоб краще поглинати силу удару.

Оскільки обидва позашляховики є абсолютно новими, ні EX30, ні EX90 ще не були протестовані Euro NCAP або NHTSA. Буде несподіванкою, якщо обидва позашляховики отримають оцінку нижче максимальної. Місія Volvo полягає не лише в тому, щоб зробити свої автомобілі безпечнішими в разі аварії, а й у тому, щоб виключити ймовірність аварії. Це частина концепції безпеки Volvo Group про те, як можна запобігти аваріям.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.