Volkswagen up! отримав триколісну версію. Новини світових тюнінг-ательє

Німецька компанія Geparda, що базується у Бад-Хомбурзі, перетворила Volkswagen up! на трицикл із гучним ім’ям Geparda (гепард). У Німеччині він потрапляє до категорії L5e (привідний триколісний мотоцикл), тобто керувати ним можна без прав.

Варто відзначити, що Geparda не справжній триколісний автомобіль, оскільки на задній осі у нього знаходиться подвійне колесо. При погляді збоку здається, що його задня частина ширяє над землею. Колісні обтічники з величезним написом Geparda нагадують дрібносерійне купе Volkswagen XL1, яке німецький концерн випускав у 2013-2015 роках.

Під час перетворення серійного хетчбека Volkswagen up! у трайк авторам довелося модифікувати шасі. Спереду встановили стабілізатор H&R, а ззаду пружини Eibach. Це додало йому стійкісті. Салон у Geparda чотиримісний.

У рух його приводить безнаддувний 1,0-літровий трициліндровий двигун потужністю 20 к.с. У пару йому передбачено п’ятиступінчасту механічну коробку передач. Привід — передній. Витрата палива — 4,8 л на 100 км. Максимальна швидкість — 109 км/год. Теоретично на ньому можна їздити автобаном.

Гальма — дискові спереду та барабанні ззаду. Також в арсеналі Geparda чотири подушки безпеки, ABS та ESP. Важить трицикл лише 907 кг. Допустима повна маса — трохи менше 1360 кг.

Коштує він близько 20 000 євро. Перші «Гепарди» вже передали клієнтам.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.