Volkswagen і Xpeng тепер будуть спільно виробляти бензинові та гібридні автомобілі. Китайський автопром

Volkswagen Group та китайська компанія Xpeng оголосили про розширення стратегічного партнерства у сфері розробки спільної електронно-електричної архітектури (CEA). Якщо раніше ця платформа була орієнтована на електромобілі, то вже з 2027 року вона застосовуватиметься і в бензинових, і в гібридних моделях, вироблених у Китаї. Це рішення покликане зміцнити позиції концерну на найбільшому автомобільному ринку світу, водночас знизити витрати й підвищити конкурентоспроможність.

CEA створена на базі високопродуктивної обчислювальної системи, що інтегрує розширені системи допомоги водієві (ADAS), інтелектуального бортового асистента на основі ШІ та підтримує повноцінні й стабільні OTA-оновлення (оновлення «по повітрю» для всього автомобіля). Ключова ідея полягає в тому, щоб скоротити кількість електронних блоків керування, спростити архітектуру, підвищити надійність, екологічність та забезпечити довгострокову цінність автомобілів у межах програмно-орієнтованого підходу.

Ральф Брандштеттер, член правління Volkswagen AG і генеральний директор Volkswagen Group (China), підкреслив, що застосування CEA до бензинових і гібридних моделей демонструє: передові технології не повинні обмежуватися лише електромобілями. За його словами, це дозволить оптимізувати структуру витрат, зробити лінійку моделей більш привабливою для покупців і водночас спрямувати ресурси на інновації у сфері електромобільності.

Зі свого боку, засновник і керівник Xpeng Хе Сяопен назвав розширення партнерства «черговим стратегічним етапом», який ґрунтується на угоді, укладеній у липні 2024 року. Він наголосив, що співпраця підтверджує взаємну довіру сторін і їхню відданість довгостроковим інноваціям у сфері інтелектуальних автомобільних технологій.

Уже зараз локально вироблені в Китаї моделі Volkswagen на базі платформи MQB оснащуються просунутими системами допомоги водієві та «розумними» мультимедійними функціями, що підтримує їхню високу популярність серед місцевих споживачів. Лише у 2024 році концерн поставив на китайський ринок понад 2 мільйони автомобілів, і близько 90% з них були з традиційними бензиновими двигунами. Це ще раз підтверджує стратегічне значення розширення CEA саме на сегмент традиційних силових установок.

Президент і генеральний директор Volkswagen Passenger Cars China Роберт Цісек додав, що стандартизація CEA на всій модельній гамі дозволить швидше впроваджувати цифрові сервіси, адаптовані до потреб клієнтів, а також проводити цільові OTA-оновлення. При цьому ефект масштабу допоможе знизити витрати та підвищити ринкову конкурентоспроможність.

Розширення CEA вписується у стратегію «for China, in China», у межах якої концерн інвестує у власні дослідницькі та інноваційні центри. У Хефеї вже працює Volkswagen Group (China) Technology Co., Ltd. (VCTC), тісно інтегрована з підрозділом Cariad China для пришвидшення розробки й впровадження цифрових рішень.

Плани на найближчі роки також доволі амбітні. З 2026 року Volkswagen Group (China) прискорить розвиток інтелектуально підключених автомобілів, а до 2027 року на китайському ринку очікується близько 30 електрифікованих моделей, серед яких і нові Audi та Volkswagen, побудовані на наступному поколінні «розумної» архітектури. До 2030 року компанія планує представити близько 30 повністю електричних моделей різних брендів, розширюючи охоплення сегментів і зміцнюючи свою присутність на ключовому для себе ринку.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.