Виявлено рідкісний та незвичайний «Ґелендеваґен». Новини світових тюнінг-ательє

У Швейцарії продається унікальний Mercedes Benz G 600TE 1988 року. Це рідкісний і нестандартний варіант «Ґелендеваґена». Подробиці авто розкрили на сайті Classic Driver.

У цьому авто важко навіть впізнати Mercedes-Benz G-Class. Річ у тому, що позашляховик побудували для ралі «Париж-Дакар» і вирішили замінити традиційний незграбний кузов на більше обтічний. Всі кузовні панелі виготовлені з легкого скловолокна.

Загалом у 1988 році побудували три такі автомобілі і до нас дійшли лише два з них. Однак лише цей позашляховик отримав величезний 6,0-літровий V8 потужністю 331 к.с. — це був перший в історії восьмициліндровий «Ґелендеваґен».

Крім того, тюнінг «Ґелендеваґена» включає посилені осі та 450-літровий бензобак, адже у ралі долаються величезні відстані. Ще одна цікава особливість Mercedes G 600TE — повністю ручне керування, педалей в авто немає.

Річ у тому, що позашляховик підготували для перегонника Клея Регаццоні, який у 1980 році потрапив у тяжку аварію у «Формулі-1» і відтоді пересувався на інвалідному візку. У ралі «Париж-Дакар» йому також не пощастило — позашляховик перекинувся і довелося кілька годин чекати на допомогу в пустелі.

Клей Регаццоні відремонтував авто та зберігав його до самої смерті у 2006 році. Довгий час про машину нічого не чути, але тепер родичі перегонника вирішили її продати.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.