Український авторинок у квітні трохи підріс. Новости мирового авторынка

Квітневі результати продажу нових легкових автомобілів трохи пожвавішали, на фоні підсумків березня. Дилерам вдалося знайти покупців на 1242 нових авто. Це майже удвічі більше, чим було у березні 2022 року. Але, якщо порівнювати з квітнем 2021 року, то падіння залишається катастрофічним — 87%.

За підсумками 4 місяців оператори ринку реалізували 12905 нових легкових автомобілів, що менше ніж на 58,4% за попередній рік.

Ринок у воєнні часи дуже сильно переформатувався. Проте попит на автівки є, хоч і в меншому обсязі. Лідером українського ринку є Renault, яку обирають 16% покупців. На другому місці — Toyota, а на третє місце у квітні вийшов VW.

Конкурентні переваги у воєнні часи — це наявність автівок у дилерів, тому у квітні сталися зміни. Четверту сходинку зайняла Skoda, п’яте місце стабільно займає Mitsubishi, трохи підросли продажі у Hyundai. Цікавий тренд — це ріст присутності на ринку Mercedes-Benz та BMW. Пов’язано це з нульовим розмитненням, яким скористалися деякі прямі покупці і завезли нові автівки.

У квітні доволі зросли продажі і екзотичних китайських брендів, запаси яких були у неофіційних дилерів. Особливим попитом користувалися електромобілі.

Цікаві зміни відбулися і за вагою регіонів на українському авторинку. Західні області майже удвічі збільшили свою питому вагу на ринку, а от східні регіони зменшили обсяги. Проте життя триває навіть там, де зараз ведуться бойові дії (не на всій області) і навіть там є покупці автомобілів. Це гарний знак, значить все буде Україна

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.