Toyota Wildlander представлять наступного тижня. Рекламні тизери нових автомобілів

Компанія GAC Toyota офіційно підтвердила, що повністю нове покоління кросовера Wildlander буде представлено ще до початку автосалону в Гуанчжоу, відкриття якого заплановане на 20 листопада 2025 року. Таким чином, прем’єра моделі відбудеться вже на початку наступного тижня, і це буде повноцінне поколінне оновлення, а не черговий рестайлінг. Новий Wildlander отримав перероблений зовнішній вигляд, повністю оновлену архітектуру салону та розширений вибір силових установок.

У новому поколінні кросовер виконано в актуальному фірмовому стилі Toyota, який зараз застосовується у моделях для різних ринків. Передня частина виглядає суттєво сучаснішою: з’явилися світлодіодні фари з характерною С-подібною графікою, тонка світлова лінія, що візуально об’єднує оптику, та безрамкова решітка радіатора. По краях бампера розміщені великі повітрозабірники, які додають передку ширини й масивності. Загальний образ автомобіля став більш графічним та виразним, із відчутним нахилом до міської динамічної стилістики, що від повідає запитам китайського ринку, на якому модель є однією з ключових.

Розміри кросовера залишаються близькими до актуального покоління, але візуальний ефект змінено за рахунок пропорцій і нового компонування оптики. Довжина, ширина та висота становлять 4600 x 1855 x 1680 мм, колісна база — 2690 мм. Такі параметри забезпечують модель у сегменті компактних сімейних SUV, де Wildlander традиційно конкурує з RAV4, з яким має спільну платформу та технічну основу. Однак саме Wildlander в Китаї отримує більш урбаністичні рішення в оформленні екстер’єру.

Задня частина також зазнала значних змін. Тут використано нову оптику з горизонтальною світлодіодною смугою, яка об’єднує лівий та правий задні ліхтарі, підкреслюючи ширину автомобіля. У центрі розташований оновлений напис Wildlander, виконаний у стилі, який наближує модель до візуальної ідентичності сучасного RAV4, але при цьому зберігає самостійність у подачі.

Що стосується силових установок, модель вже сертифікована в Китаї у трьох варіантах. Перший передбачає використання 2,0-літрового бензинового двигуна потужністю 171 к.с. На основі того ж 2,0-літрового агрегату пропонується гібридна модифікація з системною потужністю 152 к.с., де електромотор працює разом із ДВЗ, створюючи більш економічний профіль руху у міських умовах. Третя версія — це гібрид на базі 2,5-літрового двигуна потужністю 185 к.с., який орієнтований на тих, кому важлива не лише економія, а й динаміка, зокрема при русі на трасі. В Autoho me також зазначають, що виробник поки не підтверджує, але не виключає появи у майбутньому плагін-гібриду (PHEV), що відповідає загальному тренду Toyota на розширення гібридної лінійки.

Інтер’єр також буде змінено комплексно. Хоча докладні фото салону виробник поки не розкриває, відомо, що модель отримає нову архітектуру передньої панелі, переглянуту мультимедійну систему та сучасніші матеріали в оздобленні. Ці зміни мають підвищити не лише комфорт, а й сприйняття автомобіля як більш актуального й технологічного у своєму класі, що є важливим фактором на китайському ринку, де конкуренція між компактними SUV особливо гостра.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.