Toyota Land Cruiser 300 отримає абсолютно нову силову установку. Новини світу гібридних авто

Компанія Toyota розглядає можливість випуску плагін-гібрида (PHEV) для флагманського позашляховика Land Cruiser 300, що стане історичним кроком у розвитку моделі, відомої своєю надійністю та витривалістю. Як повідомляє Carscoops з посиланням на японське видання Creative Trend, нова версія може стати наступним етапом після дебюту самозарядного гібрида, який уже представлено на ринках Близького Сходу.

Модель Land Cruiser 300, що дебютувала у 2021 році на платформі TNGA-F, спочатку пропонувалася з двома двигунами V6 — 3,5-літровим бензиновим твин-турбо та 3,3-літровим турбодизелем. У 2025 році Toyota представила нову гібридну модифікацію з одним електродвигуном і сумарною потужністю 457 к.с. (341 кВт / 464 PS), що зробило її найпотужнішим Land Cruiser за всю історію.

За даними з Японії, у вересні 2025 року Toyota призупинила прийом замовлень на бензинову версію Land Cruiser 300 на домашньому ринку та обмежила доступність дизельних модифікацій, що свідчить про поступовий перехід моделі до більш екологічних силових установок. На цьому тлі з’явилися чутки про підготовку нової плагін-гібридної версії (PHEV), яка стане черговим кроком у стратегії повної електрифікації модельного ряду Toyota.

Очікується, що Land Cruiser 300 PHEV отримає комбінацію 3,5-літрового V6 із потужним електромотором, що забезпечить покращену динаміку як на трасі, так і на бездоріжжі. Збільшена ємність тягової батареї дозволить рухатися в міських умовах без використання бензину, а двигун внутрішнього згоряння залишиться резервом для далеких поїздок і регіонів із нерозвиненою зарядною інфраструктурою.

Втім, електрифікація має і свої компроміси. Через вагу додаткового обладнання маса автомобіля збільшиться, що може вплинути на керованість та об’єм салону. За попередніми оцінками, гібрид із можливістю зарядки від мережі може бути доступний лише у п’ятимісній конфігурації, із зменшеним багажним відділенням. Також очікується зменшення об’єму паливного бака — замість 80 літрів у стандартній версії або 68 літрів у самозарядного гібрида, обсяг може становити близько 47 літрів, як у Toyota Alphard PHEV, що технічно близька до нового Land Cruiser за архітек турою.

Водночас плагін-гібрид дозволить значно зменшити викиди CO2 і забезпечить реальний нульовий рівень шкідливих викидів під час коротких поїздок у місті, що відповідає глобальній екостратегії Toyota. Компанія вже неодноразово заявляла, що прагне зробити всю лінійку Land Cruiser електрифікованою — від молодшої серії 250 (Prado) до флагманської 300.

Ще у 2023 році Toyota вивчала можливість використання плагін-гібридних, повністю електричних і навіть водневих силових установок для моделі Land Cruiser 250 (Prado), яка нині пропонується з бензиновими, дизельними та м’яко-гібридними двигунами залежно від ринку. Це свідчить про те, що електрифікація позашляхової родини Land Cruiser давно перебуває у полі зору японського виробника.

Поява Land Cruiser 300 PHEV стане логічним продовженням еволюції моделі, яка зберігає свій статус легендарного всюдихода, але поступово адаптується до сучасних екологічних стандартів. Така версія дозволить не лише підвищити ефективність і знизити витрати палива, але й розширить привабливість моделі на глобальному ринку, особливо в Європі та Північній Америці, де попит на електрифіковані позашляховики стрімко зростає.

Хоча Toyota поки офіційно не підтвердила розробку підключуваного Land Cruiser 300, численні джерела вказують, що роботи над новим варіантом уже ведуться, а його дебют може відбутися у 2026 році.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.