Toyota розширює свою лінійку електричних SUV. Електромобілі та електрокари

Компанія Toyota виводить на ринок абсолютно новий Urban Cruiser — компактний електричний кросовер B-класу, який має суттєво посилити присутність бренду в європейському сегменті електричних SUV. Новинка стає черговим етапом у розширенні електромобільної лінійки Toyota та логічно доповнює нещодавно оновлений bZ4X, а також передує запуску у 2026 році нових моделей C-HR+, bZ4X Touring і Hilux BEV.

Urban Cruiser не замінює гібридний Yaris Cross, а існуватиме паралельно з ним, реалізуючи багатовекторну стратегію Toyota. Таким чином покупці у сегменті B-SUV отримують вибір між самозарядним гібридом і повністю електричним приводом залежно від власних потреб та умов експлуатації, з одночасним зниженням рівня викидів CO2.

За розмірами електричний Urban Cruiser помітно більший за Yaris Cross. Довжина моделі становить 4285 мм, ширина — 1800 мм, висота — 1635 мм, а колісна база сягає 2700 мм, що на 140 мм більше, ніж у гібридного кросовера. Саме збільшена база стала ключовим чинником для формування просторішого салону та більш універсального багажного відділення, що є критично важливим для сімейного та міського використання.

Автомобіль побудований на спеціалізованій електричній платформі BEV, розробленій із пріоритетом на оптимальне компонування салону та максимізацію запасу ходу. Акумулятор інтегрований у силову структуру кузова, що підвищує жорсткість і дозволяє знизити центр мас. Toyota також приділила значну увагу аеродинаміці, зниженню шумів і вібрацій, які особливо помітні в електромобілях через відсутність звичного фону роботи двигуна внутрішнього згоряння.

Urban Cruiser пропонується з двома літій-залізо-фосфатними батареями, які відрізняються підвищеною довговічністю та стабільністю характеристик. Базова передньоприводна версія оснащується акумулятором ємністю 49 кВт-год і електромотором потужністю 106 кВт (144 к.с.) з крутним моментом 193 Нм. Запас ходу за циклом WLTP для цієї модифікації сягає 344 км.

Другий варіант — передньоприводний Urban Cruiser з батареєю 61 кВт-год. Тут потужність електродвигуна зростає до 128 кВт (174 к.с.) при тому самому крутному моменті 193 Нм, а запас ходу збільшується до 426 км WLTP. Повноприводна версія отримує додатковий електромотор на задній осі, сумарну потужність 135 кВт (184 к.с.) і крутний момент 307 Нм, забезпечуючи запас ходу до 395 км. Залежно від виконання розгін до 100 км/год займає від 9,6 до 7,4 секунди.

Для заряджання передбачено підтримку швидкої зарядки постійним струмом, що дозволяє поповнити заряд акумулятора з 10% до 80% приблизно за 45 хвилин. При використанні трифазної зарядної станції змінного струму потужністю 11 кВт повна зарядка з 15% до 100% триває близько 6 годин, а при потужності 7 кВт — до 9,5 години. Система терморегулювання батареї підтримує стабільну роботу в холодних і спекотних умовах, а попереднє кондиціювання акумулятора може активуватися як із салону, так і дистанційно через застосунок MyToyota.

Довговічність акумуляторів підтверджується програмою Toyota Battery Care Programme, яка гарантує збереження не менше 70% початкової ємності протягом 10 років або до 1 млн км пробігу за умови щорічної перевірки стану батареї.

Незважаючи на компактний формат, Urban Cruiser зберігає повноцінний кросоверний характер. Повноприводна версія з додатковим 48-кіловатним електромотором на задній осі забезпечує впевнену поведінку на слизьких покриттях і пухких поверхнях. Автомобіль оснащений режимами руху, адаптованими до різних дорожніх умов, а мінімальний радіус розвороту 5,2 м спрощує маневрування в щільній міській забудові.

Салон Urban Cruiser орієнтований на практичність і цифрову взаємодію. Другий ряд сидінь має поздовжнє регулювання та складається у пропорції 40:20:40, що дозволяє гнучко змінювати співвідношення між простором для пасажирів і багажу. Об’єм багажника при п’ятимісному компонуванні становить від 244 до 310 літрів, а зі складеними задніми сидіннями збільшується до 566 літрів.

Перед водієм встановлено 10,25-дюймову цифрову панель приладів, об’єднану в один блок із 10,1-дюймовим мультимедійним дисплеєм. Передбачено бездротову інтеграцію смартфонів, USB-порти для передніх і задніх пасажирів, а також дистанційне керування функціями автомобіля через застосунок MyToyota, зокрема планування заряджання та керування кліматичною системою.

Окремо Toyota підкреслює практичну деталь, рідкісну для електрокросоверів цього класу: всі версії Urban Cruiser можуть буксирувати гальмований причіп масою до 750 кг, що розширює сценарії використання автомобіля поза межами суто міських поїздок.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.