Toyota розробила механічну коробку для електромобілів. Електромобілі та електрокари

Toyota розраховує зробити електромобілі привабливішими за рахунок імітації механічної коробки передач. Але найцікавіше, що обмежуватися шістьма чи сімома швидкостями компанія не планує. Як зазначено в нещодавно поданій патентній заявці, жодних технічних обмежень за кількістю шестерень немає. На ескізах, прикладених до заяки, видно цілих 14 швидкостей.

У патенті наголошується, що водій зможе сам обирати кількість передач, але їх має бути щонайменше шість. Працює це так само, як і у звичайній механічній коробці, але після перемикання передачі важіль може повернутися в нейтральне положення.

Потім, коли водій перемикає передачу, віртуальний шаблон перемикається на наступний набір передавальних чисел. Таким чином, якщо є схема з шести передач і вибрано шосту, дисплей змінить доступні передавальні числа, пропонуючи водієві перейти на сьому та всі наступні передачі.

Хоча 14-ступінчаста механічна коробка передач непрактична у поєднанні з бензиновим двигуном внутрішнього згоряння, на думку Toyota, у випадку з електромобілями все зовсім інакше. Компанія має намір надати водіям вибір й таким чином зацікавити адептів «механіки».

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.