Toyota покращила свій субкомпактний хетчбек GR Yaris. Новини автоспорту

Оновлена версія хардкорного субкомпактного хетчбека Toyota GR Yaris офіційно представлена в Японії, і вона одразу привернула увагу не лише шанувальників автоспорту, а й ентузіастів динамічного водіння. У рамках планового оновлення Toyota значно посилила спортивний характер моделі, сфокусувавшись на аеродинамічних якостях, ходовій частині та чутливості трансмісії. Оновлений GR Yaris отримав ефектний обвіс із шести аеродинамічних компонентів, кожен з яких має функціональне навантаження.

Найвиразнішим елементом екстер’єру стало нове регульоване заднє антикрило, що встановлене на масивних стійках. Його конструкція забезпечує покращену притискну силу, особливо на високих швидкостях, і знижує ризик втрати курсової стійкості під час різкого гальмування. Цей компонент був натхненний гоночним досвідом, зібраним у серії GRMN, і вперше пропонується на серійній версії GR Yaris.

Крім антикрила, автомобіль оснастили новим капотом з великим центральним воздуховодом, який забезпечує покращене охолодження моторного відсіку. Варто зазначити, що хоча дизайн капота походить з моделі GRMN, тут він виготовлений не з карбону, а з легкого алюмінію, що дозволяє знизити вагу передньої частини авто без суттєвого подорожчання. Ще одним функціональним нововведенням став передній сплітер, який не лише додає агресії зовнішньому вигляду, а й допомагає стабілізувати повітряні потоки навколо передньої осі.

Щоб підвищити загальну ефективність аеродинаміки, Toyota також додала нові повітроводи в зоні колісних арок, а також змінений кожух паливного бака, що зменшує турбулентність повітря під днищем авто. Усі ці елементи разом сприяють покращенню притискної сили і зниженню коефіцієнта лобового опору, забезпечуючи більш стабільну поведінку автомобіля на трасі.

Оновлення також торкнулися трансмісії. Восьмиступенева автоматична коробка передач була перенастроєна, щоб забезпечити чіткіші й швидші перемикання, особливо в ручному режимі при активованому режимі Sport. Інженери Toyota поліпшили алгоритми перемикання передач, зробивши коробку ще чутливішою до дій водія — результатом стали вищі обороти, зменшена затримка відгуку та краще утримання передачі в момент навантаження.

Не оминули увагою й підвіску: амортизатори перенастроїли для ще точнішого контролю кузова, а електропідсилювач керма став гострішим і природнішим у зворотному зв’язку. Завдяки цим доопрацюванням GR Yaris став ще краще керованим під час швидкісного проходження поворотів і на щільному асфальті міських трас. Додатково інженери вдосконалили стоянкове гальмо, зробивши його придатнішим для активного використання, зокрема при маневрах у стилі дрифт або під час зупинки на ухилах.

Як зазначається в офіційному пресрелізі Toyota Gazoo Racing, оновлена версія GR Yaris буде доступна на японському ринку за стартовою ціною від 3 560 000 ієн, що приблизно відповідає 24 700 доларам США. Однак точні терміни старту продажів поки не оголошено. Також на ринку Японії Toyota обіцяє запропонувати окремі пакети тюнінгу й можливість індивідуального доопрацювання GR Yaris відповідно до потреб власника — як для повсякденного використання, так і для аматорських змагань на треку.

Таким чином, оновлений GR Yaris зберігає головну привабливість своєї концепції — поєднання компактних габаритів, повного приводу й по-справжньому спортивного характеру — та водночас стає ще ближчим до свого гоночного коріння, даруючи водієві ще більше контролю, емоцій та динаміки на кожному кілометрі дороги.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.