Toyota оптимізує модельний ряд у Китаї. Китайський автопром

Toyota переглядає свою стратегію «подвійної моделі» на китайському ринку, що передбачає виробництво аналогічних моделей різними спільними підприємствами. План реорганізації включає можливе об’єднання деяких «моделей-близнюків», таких як GAC Toyota Ralink і FAW Toyota Corolla, а також GAC Toyota Camry і FAW Toyota Avalon.

Це рішення, за словами інсайдерів, спрямоване на оптимізацію виробництва, скорочення витрат і підвищення конкурентоспроможності.

FAW Toyota, однак, офіційно заявила, що не всі «подвійні моделі» будуть інтегровані, і компанія наразі не має чіткого плану в цьому напрямку. Основні труднощі полягають у координації продажів і розподілі прибутків між спільними підприємствами, що потребує додаткових переговорів.

На тлі жорсткої конкуренції з боку китайських виробників автомобілів на нових джерелах енергії Toyota, як і інші японські бренди Honda та Nissan, стикається зі спадом продажів. Зниження попиту на традиційні моделі викликає необхідність переосмислення підходів до ринку та акценту на інноваційних рішеннях. 

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.