Toyota «засвітила» незвичайний прототип Aygo X. Шпигунські фото автомобілів

Toyota показала незвичайний прототип компактного Aygo X, частково вкритий камуфляжем, який одразу викликав інтерес у фахівців та автомобільних оглядачів. На перший погляд він виглядає як тестовий мул оновленого хетчбека, проте насправді це ранній інженерний зразок, створений для відпрацювання абсолютно нових технологій. Його головне завдання — випробування першої самозарядної гібридної силової установки, яка вперше буде інтегрована в автомобіль А-сегмента.

Особливою деталлю прототипу став передок, повністю запозичений у хетчбека Toyota Yaris. Тут використані його фари, решітка радіатора та повітрозабірники бампера. Решта кузова повторює нинішній серійний Aygo X, включно з пластиковими накладками на колісні арки та збільшеними колесами, що додають компактному авто кросоверного вигляду. Камуфляж приховує саме ті елементи, які на серійному автомобілі зміняться найбільше.

Не менш цікаво виглядає інтер’єр прототипу, де залишили лише одне сидіння — водійське. Панель приладів також взята у Yaris, і зроблено це не випадково. Річ у тім, що для перших випробувань інженери демонтували пасажирські сидіння, аби звільнити місце для акумуляторних блоків. Пізніше батарейні модулі вдалося розмістити під задніми сидіннями, а допоміжну батарею інтегрували під підлогою багажника. Це дозволило зберегти обсяг багажного відділення на рівні 231 літра, що є критично важливим для автомобіля А-класу.

Головною сенсацією стало підтвердження того, що оновлений Toyota Aygo X, прем’єра якого відбудеться вже наступного року, стане першим у своєму класі повноцінним самозарядним гібридом. Автомобіль отримає силову установку потужністю 114 к.с., яка складається з атмосферного 1,5-літрового бензинового двигуна, електромотора та батареї. Це та сама система, яка використовується на моделях Yaris і Yaris Cross, проте її адаптація до компактнішої платформи Aygo X виявилася складним завданням.

Задля розміщення нової установки інженерам довелося суттєво змінити передню частину автомобіля. Винос переднього звісу збільшився на 76 мм, у результаті чого загальна довжина автомобіля досягла 3 776 мм. Фінальна серійна версія отримає новий агресивний дизайн передка з характерними фарами та масивним повітрозабірником, проте на етапі розробки ці деталі довелося замінити вузлами від Yaris.

Розробники Toyota відзначають, що рішення оснастити Aygo X гібридною системою стало відповіддю не лише на запити клієнтів, які ще з 2022 року вимагали гібридної версії, а й на жорсткі майбутні екологічні стандарти Euro 7. Ця новинка дозволить компактному Aygo X залишатися конкурентним на ринку, адже більшість суперників у сегменті або залишаються виключно бензиновими, або ж переходять на м’які гібриди та електрокари.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.