Toyota втрачає китайський автомобільний ринок. Новини світового авторинку

За підсумками лютого на китайському автомобільному ринку лідером продажів залишається BYD, який реалізував 192 101 автомобіль, зміцнивши свою домінуючу позицію.

Друге місце посів Volkswagen із результатом 123 823 продані машини, а третю сходинку закріпила за собою Geely, яка продала 119 366 авто, впевнено випереджаючи своїх конкурентів.

Toyota опинилася лише на четвертому місці, реалізувавши 82 274 автомобілі, і вже другий місяць поспіль поступається Geely за обсягами продажів у Китаї. Це може стати тривожним сигналом для японського автогіганта, враховуючи, що відрив між компаніями зберігається і зростає.

Крім того, до ТОП-5 увійшло спільне підприємство SAIC Motor, General Motors і Liuzhou Wuling Motors під брендом Wuling, яке продало 64 999 автомобілів і вже наближається до показників Toyota.

Перевага китайських виробників у цьому сегменті ринку відображає зміну балансу сил, оскільки місцеві компанії активно зміцнюють позиції, випереджаючи глобальних конкурентів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.