SSC North America предала клієнту першу гоночну версію Tuatara. Новинки світового авторинку

Американська компанія SSC North America офіційно передала першому клієнтові абсолютно нову трекову версію свого культового гіперкара Tuatara, яка отримала назву Aggressor. Ця модифікація створена виключно для перегонів і є найрадикальнішою з усіх версій моделі. Вона призначена для тих, хто хоче відчути максимум можливостей інженерії SSC на гоночному треку без жодних обмежень, притаманних дорожнім автомобілям.

У порівнянні зі стандартною версією Tuatara, де основний акцент зроблено на досягненні рекордної максимальної швидкості, Tuatara Aggressor орієнтована насамперед на стабільність, керованість і ефективну аеродинаміку. Інженери компанії повністю переробили шасі, адаптувавши його для найвищого зчеплення з трасою під час проходження поворотів і на високих швидкостях. На відміну від «цивільної» Tuatara, що здатна перевищувати 500 км/год, трекова Aggressor розкриває свій потенціал не в прямих спринтах, а в динаміці, точності та реакції на дії пілота.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Neri (Valenti) Diomedi | Seattle Car Photographer (@neri.valenti)

Зовнішність автомобіля стала ще більш агресивною завдяки пакету аеродинамічних рішень, розроблених спеціально для досягнення високої притискної сили. У конструкції використано нове антикрило, модифіковані дифузори, великі вентиляційні канали та оптимізовані елементи кузова, виготовлені з вуглецевого волокна. Кожен компонент створений для того, щоб забезпечити максимально ефективний розподіл повітряного потоку, покращити стійкість і мінімізувати опір при проходженні швидкісних поворотів.

Салон Tuatara Aggressor є поєднанням технологічного мінімалізму та спортивного функціоналізму. Усе оздоблення виконано з вуглецевого волокна та алькантари, що дозволило не лише зменшити вагу, а й надати кокпіту атмосферу справжнього гоночного боліда. Водій отримує повністю настроюваний простір із цифровою панеллю керування та центральним сенсорним екраном, який дає змогу контролювати роботу всіх систем автомобіля, а також у режимі реального часу відстежувати основні показники — температуру, тиск, параметри двигуна та динаміку руху.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by THE EXOTICS NETWORK | TEN (@theexoticsnetwork)

Під капотом — унікальний восьмициліндровий двигун V8 із подвійним турбонаддувом, створений спеціально для трекової експлуатації. Його потужність сягає 2200 кінських сил, що робить Tuatara Aggressor одним із найпотужніших гоночних автомобілів, які мають серійне походження. Завдяки ретельно налаштованій трансмісії та зниженій масі, цей гіперкар демонструє феноменальну реакцію на педаль газу, забезпечуючи вибухову динаміку прискорення.

Засновник і генеральний директор компанії Джерод Шелбі назвав нову версію найчистішим утіленням філософії SSC.

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by THE EXOTICS NETWORK | TEN (@theexoticsnetwork)

«Aggressor — це чисте втілення можливостей інженерії SSC, коли прибрано всі межі», — зазначив Шелбі, наголосивши, що створення цієї модифікації стало символом розвитку інженерної програми компанії та підтвердженням її лідерства у сфері високопродуктивних гіперкарів.

Під час першої передачі автомобіля засновник компанії окремо підкреслив важливість цієї події для команди SSC: «Поставка першого Aggressor — це момент гордості для всього нашого колективу. Цей автомобіль уособлює дух точності, сміливості та прогресу, і символічно, що його історія починається з власника, який поділяє ті ж цінності».

 
 
 
View this post on Instagram

A post shared by Vexo Entertainment LLC (@vexo.ent)

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.