Scania розробила власний антишпигунський камуфляж. Комерційний транспорт та Спецтехніка

Тестові автомобілі Scania отримали новий дизайн антишпигунської лівреї: у передсерійної вантажівки замість чорно-білої маскувальної палітурки з’явилася жовто-чорна смугаста обгортка.

Мода на чорно-білий камуфляж маскування передпрем’єрних моделей бере початок у 2023 році. Чи зміниться вона, достеменно невідомо, але альтернатива вже є. Саме на це вказує публікація 40ton.net.

Мова йде про три фото новенької Scania з дещо меншою, але більш строкатою жовто-чорною обгорткою. Знімки ще тільки почали свою подорож мережею, але вже привернули увагу і викликали неоднозначну реакцію.

На відміну від плямисто-піксельного чорно-білого камуфляжу новий смугастий стиль малюнка з жовтого та чорного кольорів програє. Якщо чорно-білий захист практично повністю ховав дизайн, окремі деталі та елементи, то нові смуги такої ретельної антишпигунської перепони не мають.

З фото «смугастої» Scania добре видно нові напрацювання. Тут проглядаються новенькі фари, перероблена решітка радіатора та округлені корпуси дзеркал. Таким чином виробник не приховав, а навпаки — частково відкрив свої рішення і це викликало доволі здоровий інтерес та жваве обговорення.

Експерти вже звернули увагу на передню частину, розташовану перед водієм. Ймовірно, це вже елемент майбутньої конфігурації кабіни, що може бути вписано в нові вимоги до прямої видимості з салону, як це заплановано на 2027-2029 роки.

Фото з новим камуфляжем зроблено у Швеції. На ньому зображено магістральний тягач на шведських номерах. Моніторинг вказує, що автомобіль зареєстрований у січні 2025 року, снащений двигуном потужністю 460 к. с. і кабіною R-серії.

Однак інші фотографії походять не зі Швеції й навіть не з Європи, а зроблені в Китаї! Зображений магістральний тягач навіть розкриває додаткові деталі, маючи каталітичний нейтралізатор без бічної кришки та подвійний попередній фільтр, який виступає під задньою стінкою кабіни.

Ймовірно, все це пов’язано з тим, що власний завод Scania в Ругао, Китай, почав виробляти вантажівки для місцевих клієнтів.

Щодо європейської прем’єри, то інформація на цю тему поки відсутня. Є припущення, що оскільки камуфляж стає все менш масштабним, а тести перенесені на інший континент, то шведи явно готуються до офіційної презентації автомобіля. Цілком ймовірно, що довго чекати не доведеться.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.