
У Китаї показали новий серійний гібридний седан Roewe M7 DMH, розроблений дизайнерською командою під керівництвом Йозефа Кабана, який раніше працював у BMW, Volkswagen та Rolls-Royce.
Дизайн автомобіля базується на концепті Roewe Pearl, презентованому у квітні цього року на Шанхайському автосалоні. Саме цей концепт став відправною точкою для серійної версії, хоча фінальний вигляд моделі виявився стриманішим і менш ефектним, ніж шоу-кар, що викликав асоціації з автомобілями Rolls-Royce.
Тим не менш, і серійна модель отримала виразний вигляд з величезною радіаторною решіткою з вертикальними хромованими ламелями, а також двоярусною світлодіодною оптикою.
Автомобіль відноситься до класу «D», має довжину 4,9 метра, а колісна база становить 2,8 метра. Незважаючи на досить консервативну стилістику кузова, інтер’єр і технічна начинка поки залишаються майже невідомими.
Відомо лише, що гібридна силова установка включає бензиновий двигун внутрішнього згоряння об’ємом 1,5 літра потужністю 112 к.с. Седан здатен проїхати до 150 км в електричному режимі за циклом CLTC, що є хорошим показником для гібридів подібного класу. Інші характеристики будуть розкриті пізніше, ймовірно, ближче до початку продажів.
Бренд Roewe належить концерну SAIC і з’явився у 2006 році як китайська інтерпретація британської MG Rover, від якого запозичено чимало технічних рішень. Саме назва Roewe є спрощеною транслітерацією слова «Rover», оскільки права на оригінальну торгову марку залишилися у компанії Ford.
Згідно з даними Китайської асоціації легкових автомобілів, за перші п’ять місяців 2024 року компанія реалізувала 197?948 автомобілів, що майже відповідає цільовому річному плану у 200 тисяч.