
Баланс українського ринку дизельного палива в січні-червні 2022 року скоротився на 39,2% (на 1,29 млн тонн) порівняно з аналогічним періодом 2021 року, до 2 млн тонн. Про це свідчать дані, наведені у розширеному звіті НАК «Нафтогаз України».
Компанія відзначає, що попри припинення постачання дизпального з Білорусі на український ринок з березня, ця країна за підсумками першого півріччя зберігала найбільшу частку у загальній структурі ринку — 23% (459 тис. тонн), на другому місці Польща — 14,9% (298 тис. тонн), на третьому — РФ з часткою 13,7% (274 тис. тонн).
Зруйнований внаслідок ракетного обстрілу Кременчуцький НПЗ встиг виробити 264 тис. тонн дизпального (частка — 13,2%), з Румунії надійшло 255 тис. тонн (12,8%), з Болгарії — 119 тис. тонн (6%), з Литви — 83 тис. тонн (4,1%), з Туреччини — 53 тис. тонн (2,6%), з Угорщини — 51 тис. тонн (2,6%), із Словаччини — 34 тис. тонн (1,7%). Шебелинський НПЗ, що також зазнав ракетної атаки, виробив 16 тис. тонн (0,8%), з інших напрямків надійшло 94 тис. тонн (4,7%).
Згідно зі звітністю «Нафтогазу», баланс українського ринку бензинів у січні-червні 2022 року скоротився на 34,1% (на 355 тис. тонн) порівняно з аналогічним періодом 2021 року — до 687 тис. тонн.
Зруйнований Кременчуцький НПЗ забезпечив постачання на ринок країни 258 тис. тонн бензинів (частка — 37,6%), білорусь — 169 тис. тонн (24,6%), Румунія — 115 тис. тонн (16,7%), Литва — 35 тис. тонн (5,1%), Словаччина — 31 тис. тонн (4,5%), Польща — 21 тис. тонн (3,1%), Шебелинський НПЗ — 21 тис. тонн (3,1%), Угорщина — 18 тис. тонн (2,6%), інші напрямки — 18 тис. тонн (2,6%).
Баланс українського ринку автогазу (LPG) у січні-червні 2022 року скоротився на 47,5% (на 444 тис. тонн) порівняно з аналогічним періодом 2021 року — до 490 тис. тонн.