
Компанія Horse Powertrain, яка є спільним проєктом Renault Group, китайського автогіганта Geely та енергетичної корпорації Aramco, офіційно презентувала свою першу повністю власну гібридну силову установку з можливістю самозарядження. Новий агрегат HR18 HEV став результатом злагодженої інженерної співпраці в європейських технологічних центрах компанії, розташованих у Румунії та Іспанії, та виводить бренд Horse Powertrain на новий рівень у глобальній стратегії зниження шкідливих викидів та підвищення енергоефективності транспортних засобів.
Система HR18 HEV являє собою повністю інтегрований гібридний силовий комплекс, що об’єднує у єдиному блоці бензиновий двигун, електромотор, автоматичну трансмісію та керувальну електроніку. Цей підхід дозволяє значно зменшити габарити й масу всієї установки та водночас підвищити ефективність енергоспоживання. На відміну від окремого компонування, нова конструкція спрямована на досягнення максимальної синергії між усіма вузлами.
Базою силового агрегату слугує новий чотирициліндровий 1,8-літровий двигун HR18 із прямим упорскуванням, розрахований виключно на гібридні приводи. Він працює за економічним циклом Аткінсона, має потужність 108 кінських сил та розвиває максимальний крутний момент 172 Нм. При цьому маса агрегату становить усього 100 кг. Двигун повністю відповідає останнім екологічним стандартам Євро 6E-BIS та Євро 7, а також сумісний із паливними сумішами з вмістом етанолу до 10%.
Електричну складову гібридної установки забезпечує електромотор 5DH, що має потужність 68 кінських сил та розвиває момент, що крутить, у 212 Нм. Він живиться від літій-іонної батареї ємністю 1,4 кВт-год, що складається з двох модулів по 34 елементи кожен. Вага акумулятора становить 36 кг. Батарея оснащена інтегрованою системою охолодження, що забезпечує стабільну роботу в різних температурних умовах та під високими навантаженнями.
Однією з ключових інновацій у конструкції HR18 HEV є нова трансмісія DB45S — автоматична коробка передач без зчеплення, яка здатна витримувати максимальний момент 436 Нм. Її розроблено спеціально для гібридного використання, і вона також входить до складу єдиного інтегрованого модуля.
Виробництво силового агрегату розпочнеться найближчим часом на заводах Horse Technologies у Вальядоліді (Іспанія) та Бурсі (Туреччина). Трансмісія виготовлятиметься на підприємстві в іспанській Севільї. Компанія вже готує нарощування виробничих потужностей для забезпечення попиту як у Європі, так і на зовнішніх ринках.