Renault презентувала Twingo E-Tech. Електромобілі та електрокари

Renault офіційно представила абсолютно новий Twingo E-Tech — електричне міське авто, яке відроджує культову модель і водночас робить революцію у своєму сегменті. Бренд обіцяє, що це буде найдоступніший європейський електромобіль, розроблений і вироблений у Європі, з наднизьким споживанням енергії та ціною, нижчою на 40% від середнього рівня в класі.

Новий Twingo побудований на платформі AmpR Small, яку також використовують Renault 5, Renault 4 і Nissan Micra. Це дозволило поєднати компактні розміри з сучасними технологіями електроприводу.

Під капотом — електромотор потужністю 60 кВт (82 к.с.) і крутним моментом 175 Нм. Такі цифри не вражають на папері, але для міського авто цього більш ніж достатньо: 0-100 км/год за 12,1 секунди, і при цьому миттєва тяга на старті забезпечує жваву динаміку в трафіку.

Маленький акумулятор, великий ефект

Renault вирішила зосередитись на ефективності та доступності. Автомобіль оснащено акумулятором LFP ємністю 27,5 кВт-год, котрий забезпечує запас ходу 262 км за циклом WLTP, що більше, ніж у деяких конкурентів, наприклад VW ID.2, який має близько 250 км.

Зарядка постійним струмом обмежена 50 кВт, але через невеликий розмір батареї це не проблема — 10-80% займає близько 30 хвилин. Для повсякденного міського користування цього більш ніж достатньо.

Крихітний зовні, просторий усередині

Головна магія Twingo — в його компоновці. При довжині 3790 мм і колісній базі 2490 мм автомобіль важить лише 1200 кг, але пропонує простір, гідний моделей класом вище.

У салоні — два незалежно зсувні задні сидіння, які можна переміщати на 170 мм, щоб регулювати баланс між місцем для ніг і багажником. Останній — справжній рекордсмен у класі:

  • 360 літрів у стандартній конфігурації;
  • понад 1000 літрів — зі складеними сидіннями;
  • додатково — 50 літрів підпідлогового простору.

Для порівняння: Fiat 500e пропонує удвічі менше, а Renault 5 має багажник лише на 326 л.

Ефективність

Twingo E-Tech споживає лише до 10 кВт-год на 100 км, що робить його одним із найекономічніших електрокарів на ринку. Крім того, Renault заявляє про на 50% менший вуглецевий слід у виробництві порівняно з середнім електромобілем. Виробництво моделі заплановане в Європі, що допоможе уникнути вуглецевих втрат на транспортування.

Хоча новий Twingo E-Tech не створений для перегонів, він втілює головну ідею міського електромобіля — простоту, розумну економічність і максимальну зручність у щоденному користуванні. Renault обіцяє старт продажів у 2026 році, і якщо обіцянки щодо ціни справдяться, цей малюк може стати новим народним електрокаром Європи.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.