
Компанія Porsche опинилася перед серйозною дилемою на одному з найбільших авторинків світу. Зіткнувшись із різким падінням попиту і посиленням конкуренції з боку китайських виробників електромобілів, бренд розглядає можливість повного відходу з китайського ринку в цьому сегменті.
Генеральний директор компанії Олівер Блюм на автосалоні в Шанхаї дав зрозуміти, що майбутнє електричної лінійки Porsche в Китаї залишається під питанням у найближчі два-три роки.
Проблема полягає не в зниженні популярності спортивних моделей бренду, а в неможливості конкурувати з місцевими виробниками, такими як Xiaomi, що пропонують дешевші і технічно просунуті електромобілі. При цьому Porsche, на відміну від інших преміальних автовиробників, не адаптувала свої моделі під вподобання китайського ринку і не інвестувала у створення локалізованих продуктів. Бренд наполягає на збереженні преміального позиціонування і відмові від зниження цін.
На відміну від Audi, BMW і Mercedes-Benz, які активно розвивають електромобілі, адаптовані для Китаю, Porsche зберігає глобальну стратегію, обмежуючи гнучкість на локальному рівні. Це рішення може зіграти проти компанії, особливо на тлі амбітних планів конкурентів і зростаючої популярності місцевих брендів.
На тлі планів концерну Volkswagen з випуску десятків нових електромобілів у Китаї, перспективи Porsche залишаються невизначеними. Експерти вважають, що без адаптації під специфіку ринку і без партнерств з місцевими гравцями, бренду буде складно зберегти свою присутність у сегменті електромобілів.
В умовах жорсткої конкуренції та економічних реалій навіть такі легенди автопрому, як Porsche, змушені переглядати стратегію, щоб залишатися актуальними на ключових ринках.