Porsche масово закриває автосалони у Китаї. Китайський автопром

Компанія Porsche закриє близько третини дилерських центрів у Китаї. Попит на колись найважливішому для Porsche ринку стрімко падає, оскільки дедалі більше китайців переключаються на місцеві марки. За підсумками трьох кварталів 2024 року продажі Porsche в Китаї обвалилися на 29 відсотків. Про це повідомляє China Daily.

Зараз у Porsche 138 діючих дилерських центів у Китаї. До кінця 2026 року їхня кількість скоротиться до 100. Крім цього, німецька марка оптимізує локальні інвестиції: вкладення в збиткові китайські регіони скоротять, а в прибуткові, де Porsche ще мають попит, збільшать. Серед останніх, наприклад, Шанхай та Пекін.

«Головна мета — підвищити загальну прибутковість мережі, що буде виграшним як для самої Porsche, так і для дилерів та клієнтів», — зазначив керівник Porsche China Олександр Полліх.

Китай протягом восьми років був найбільшим ринком для Porsche. У 2021 році компанія продала там 95,6 тисячі машин, тоді як у Європі було реалізовано 86,1 тисяч, а в США — трохи більше 70 тисяч. У 2022-му продажі скоротилися на два відсотки, хоча все ще перевершували європейські та перевищували 90 тисяч машин. 2023-го попит впав до 79 тисяч, а 2024-й обіцяє виявитися ще гіршим із падінням майже на третину за січень-вересень.

Розворот китайців у бік місцевих марок вдарив не лише по Porsche. Обвалилися продажі BMW, Mercedes-Benz і Volkswagen: за п’ять років їхня сукупна частка скоротилася з 25 до 14 відсотків. У сегменті електромобілів частка німецьких марок — менше десяти відсотків.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.