Porsche змінє свої довгострокові плани з продажу електрокарів. Електромобілі та електрокари

Компанія, яка раніше ставила за мету досягти 80% продажів електромобілів до 2030 року, тепер уточнює, що цей показник залежатиме від споживчого попиту і розвитку індустрії.

«Перехід на електромобілі займає більше часу, ніж ми думали п’ять років тому», — йдеться в заяві Porsche. — «Наша продуктова стратегія побудована таким чином, що до 2030 року ми зможемо постачати понад 80% наших автомобілів повністю електричними — залежно від споживчого попиту і розвитку електромобільності».

Керівники автовиробників, таких як Mercedes-Benz і Renault, також визнали, що поставлені раніше цілі з продажу електромобілів були занадто амбітними. Клієнти, як і раніше, неохоче переходять на автомобілі з електричними двигунами, віддаючи перевагу бензиновим.

Porsche стикається з низькими продажами електромобілів цього року і відзначає значні відмінності в попиті на трьох ключових ринках: Китай, Європа і США. У Китаї попит на електромобілі значно вищий, ніж в інших регіонах, в Європі він зростає повільніше, а в США залишається нерівномірним.

Компанія підкреслює важливість своєї «подвійної стратегії», яка включає в себе розвиток як двигунів внутрішнього згоряння, так і електрифікованих автомобілів. Porsche визнає, що адаптація до електромобілів потребує часу та подальших зусиль.

Ці зміни в стратегії підкреслюють, що перехід на електромобілі залежатиме не тільки від технологічних досягнень, а й від готовності споживачів прийняти нові транспортні засоби. Porsche продовжить працювати над тим, щоб запропонувати різноманітні варіанти, що задовольняють різні потреби ринку.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.