Porsche готує «найбожевільніший» електромобіль у своїй історії. Шпигунські фото автомобілів

На трасі Нюрбургринг у Німеччині помітили загадковий прототип Porsche Taycan, який може стати найекстремальнішим електромобілем в історії марки. Новинка викликала великий резонанс серед автоспільноти, адже зовнішній вигляд автомобіля свідчить про те, що мова йде не просто про чергову версію Taycan, а про машину, створену для максимально ефективного проходження гоночних трас.

Фотошпигуни зафіксували, що прототип має значно агресивнішу аеродинамічну підготовку порівняно зі звичайними серійними Taycan. Спостерігаються суттєво збільшені передні повітрозабірники, закриті повітряні завіси, спеціальні аеродинамічні елементи типу канард на передньому бампері та виразно розширені колісні арки. За передніми колесами з’явився «плаваючий» аеродинамічний елемент, а задні колеса прикриті спеціальними дисками, що оптимізують потоки повітря. Також помітно новий масивний дифузор і радикально перероблене антикрило , що виглядає як у трекових болідів.

Судячи з характеру доробок, частина рішень взята з напрацювань підрозділу Manthey Racing, який вже давно спеціалізується на трекових версіях дорожніх Porsche. Manthey відомий тим, що доводить серійні моделі до рівня професійних гоночних машин, зберігаючи при цьому їх придатність до повсякденного використання. Це дає підстави вважати, що перед нами нова трекова версія Taycan, яка поєднує доопрацьований аеродинамічний пакет Weissach з елементами Manthey Performance Kit. Таке поєднання може зробити її найекстремальнішим Taycan за всю історію бренду.

Цю версію також підтверджує і той факт, що за кермом тестового автомобіля був професійний пілот Ларс Керн. Саме він неодноразово встановлював рекорди кола на Нюрбургрингу для Porsche, зокрема заїзди для Taycan Turbo GT, який у березні 2024 року став найшвидшим серійним електромобілем на Північній петлі.

Офіційні технічні характеристики новинки Porsche поки не розкриває. Проте, з великою ймовірністю можна припустити, що основою слугуватиме Taycan Turbo GT з пакетом Weissach. У цієї моделі використовується двомоторна система з повним приводом, що розвиває до 1108 к.с. у режимі Launch Control, з батареєю на 97 кВт-год та 800-вольтовою архітектурою. Такий автомобіль здатен розганятися до 100 км/год за 2,2 секунди і досягати максимальної швидкості 305 км/год.

Зважаючи на модифікації кузова та аеродинаміки, новий прототип може мати ще кращі характеристики для треку, ніж серійний Taycan Turbo GT. Це потенційно робить його головним суперником таких потужних електромобілів, як Tesla Model S Plaid Track Package та Lucid Air Sapphire.

Поки не відомо, чи стане цей автомобіль серійним, чи залишиться експериментальним трековим прототипом для внутрішніх випробувань. Однак з урахуванням зацікавлення з боку Porsche у встановленні нових рекордів та подальшому розвитку трекової лінійки Taycan, можна очікувати, що подібна модифікація отримає хоча б обмежений випуск для клієнтів, які шукають максимально «заряджену» версію електричного спортседана зі Штутгарта.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.