Porsche визнає «швидкість» китайських автокомпаній і повертається до бензинових двигунів. Китайський автопром

Porsche зізнається, що конкурувати в Китаї стає важко через швидкий розвиток місцевих автовиробників. Продажі німецької марки впали на 28% у 2024 році — до 56 887 автомобілів. До вересня цього року падіння продовжилося, і постачання знизилося ще на 26%.

Компанія запустила план під назвою «Повернення Китаю», але визнає, що повернутися до попередніх обсягів продажів нереально.

Генеральний директор Porsche China Александр Полліч в інтерв’ю німецькій газеті Automobilwoche сказав:

«Швидкість інновацій у Китаї вражає, як і різноманітність пропонованих продуктів. Ціни та маркетингові стратегії змінюються майже щодня. Раптом стикаєшся з безліччю учасників ринку, і машини дійсно подобаються клієнтам. Але ми приймаємо цей виклик».

Падіння продажів пов’язане не лише з напливом дешевших електромобілів, а й зі зменшенням порогу розкішного податку. З 2016 року він становив 1,3 млн юанів ($184 000), а з 20 липня цього року — 900?000 юанів ($127 000). Це зробило автомобілі ще дорожчими. Середня ціна нового Porsche у Китаї зараз менш як 1 млн юанів ($141 000).

Щоб адаптуватися, Porsche скорочує дилерську мережу: зі 150 салонів у 2024 році залишилося 120, а до кінця наступного року їх буде лише 80. Решта магазинів чекає на нові бензинові SUV. Компанія підтвердила плани замінити оригінальний Macan на нову модель з бензиновим двигуном. Крім того, трирядний автомобіль, який спочатку планувався як електричний, спершу з’явиться з бензиновим двигуном.

Електромобілі все ще залишаються частиною стратегії «Повернення Китаю». Планується запуск Cayenne Electric і моделі 718 EV, яка, за словами Полліча, буде «унікальною в Китаї за спортивністю». Деталі про це не уточнюються, але відомо, що наступні Boxster і Cayman все ще матимуть бензинові двигуни у топових версіях.

Полліч також попередив про «складний» 2026 рік. Нові бензинові SUV з’являться пізніше, а створення дочірнього бренду Porsche наразі не планується. Через високі витрати виключено й локальне складання з комплектів SKD або CKD.

Ситуація Porsche не унікальна — конкуренти теж відчувають труднощі на китайському ринку. Продажі BMW Group (включно з MINI) впали на 13%, Mercedes — на 7%, Audi — на 10,9%. Китайські виробники наздогнали традиційні бренди, особливо у сегменті електромобілів, де ціни стають дуже конкурентними.

Для Porsche повернення інтересу до бензинових двигунів може допомогти відновити продажі, навіть якщо електромобілі залишаються частиною стратегії.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.