
Німецьке тюнінгове ательє Pogea Racing представило унікальний проєкт рестомоду, який базується на першому поколінні культового Chevrolet Corvette C1, що випускався з 1953 до 1962 року. Автомобіль, незважаючи на збережений класичний силует, пройшов глибоку технічну та естетичну модернізацію. Виготовленням цієї надсучасної репліки займається окремий підрозділ POGEAclassics, який спеціалізується на переосмисленні класичних автомобілів із використанням новітніх технологій.
В основі проєкту — не просто реставрація старого кузова, а повноцінне створення нового автомобіля з нуля. Для цього було розроблено абсолютно нове трубчасте шасі. Його конструкція стала результатом спільної інженерної роботи Pogea Racing, Мюнхенського технічного університету та американської компанії SRIII Motorsports, яка має значний досвід у розробці сучасних платформ для класичних автомобілів. Саме це шасі дозволило інтегрувати сучасні вузли та агрегати, не порушуючи вінтажний стиль машини.
Силовий агрегат також повністю оновили. Місце оригінального двигуна зайняв сучасний 6,2-літровий атмосферний V8 від GM, потужністю 433 к.с. Він працює в парі з автоматичною трансмісією 4L65E, яка передає крутний момент виключно на задні колеса, зберігаючи задньоприводну компоновку. Ще одним важливим елементом стала кастомна вихлопна система з нержавіючої сталі, яка не лише сприяє продуктивності, а й дарує автомобілю насичене, глибоке звучання, що повністю відповідає його сучасному технічному характеру.
Зважаючи на значне зростання потужності, автомобіль оснастили сучасною гальмівною системою, а для покращення керованості — повністю регульованою підвіскою, що дозволяє адаптувати авто до різних умов експлуатації, не втрачаючи комфорту. Завершують образ 19-дюймові легкосплавні диски, взуті в низькопрофільну шину Michelin, що натякає на спортивний потенціал машини.
Зовні автомобіль залишився вірним духу оригінального Corvette, але завдяки оновленим деталям він сприймається як справжнє сучасне переосмислення класики. Усі хромовані елементи пройшли оновлення. Кузов прикрашено двокольоровим пофарбуванням — в ефектний червоний Ferrari Rosso Corsa з контрастним білим відтінком Audi Ibis White, що підкреслює елегантність ліній та спадкоємність стилю. М’який тканинний дах виконано в новому виконанні, який пасує до оновленої концепції моделі.
Салон також зазнав кардинальних змін, залишаючись водночас вірним духу 50-х років. Для оздоблення використано якісну шкіряну оббивку у червоному та білому кольорах, деталі з полірованого алюмінію, а також цифрову панель приладів Dakota Digital, яка вдало імітує класичну естетику, але забезпечує сучасну функціональність. У центрі консолі розмістили нову мультимедійну систему з підсилювачем JL Audio, що забезпечує якісний звук та сучасні функції підключення, не порушуючи загальний вінтажний стиль інтер’єру.
Хоча компанія Pogea Racing не розкриває вартість свого рестомод-проєкту, вже відомо, що на сьогодні вона працює ще над двома екземплярами Chevrolet Corvette C1, що дозволяє припустити: цей напрям отримає подальший розвиток.