Mercedes-Benz готує пробну партію легких фургонів VLE. Електромобілі та електрокари

На заводі Mercedes-Benz в іспанському місті Віторія розпочалось виробництво передсерійних автомобілів нового покоління легких комерційних електричних машин Mercedes-Benz VLE, серійний старт виробництва яких заплановано на 2026 рік.

За повідомленням медіацентра Mercedes-Benz, для організації серійного виробництва електромобіля там здійснено нарощування потужностей. Модернізація другого за величиною заводу фургонів німецького бренду спрямована на високий стандарт якості.

На підприємстві зведено сучасний кузовний цех і новий повністю гнучкий фарбувальний цех. Це має задовольнити усі вимоги для активного просування першого автомобіля на основі нещодавно розробленої, модульної та масштабованої архітектури фургонів.

«Новий VLE — це перший автомобіль нашої нової, модульної та дуже гнучкої архітектури фургонів. Ми послідовно використовували інноваційні цифрові методи, забезпечуючи при цьому значну ефективність. Співробітники міжфункціональних і транскордонних команд встановили стандарти в цьому відношенні. Результат ми представимо у першій половині 2026 року», — зазначив керівник Mercedes-Benz Vans Томас Кляйн.

На згаданому заводі у Віторії вже з 2026 року вироблятимуть нові повністю електричні VLE, V-Class, Vito та eVito. VLE інтегрований у поточне виробництво спочатку як електромобіль, а пізніше також із найсучаснішим двигуном внутрішнього згоряння.

Це означає, що різні моделі автомобілів Mercedes-Benz поставляються з однієї складальної лінії з гнучкістю приводу. Для цього всі виробничі процеси були всебічно перевірені та адаптовані — цифрово, гнучко, ефективно та стало.

Як і на всіх ділянках виробничої мережі Mercedes-Benz Vans, виробництво є чистим вуглецево-нейтральним. Закуплена електроенергія повністю отримується з відновлюваних джерел енергії.

У Віторії для сталого розвитку встановили фотоелектричну систему, яка сама виробляє зелену електроенергію. Завод також використовує геотермальну енергію для обігріву будівель і використовує відпрацьоване тепло, що утворюється під час фарбування транспортних засобів.

Новітні виробничі процеси, такі як штучний інтелект і цифрові інструменти або створення цифрового двійника виробництва, були використані в підготовці нового VLE на заводі. Вперше операційна система Mercedes-Benz (MB. OS) також буде впроваджено в автомобіль при серійному виробництві фургонів.

Повністю електричний VLE увібрав найкраще з двох сегментів — поєднує у собі поведінку водіння, як у лімузина, з універсальністю, як у MPV. Він має характеристики керованості, схожі на седан.

Під час довгої випробувальної подорожі зі Штутгарта через Альпи до Риму VLE знадобилося лише дві 15-хвилинні зупинки для заряджання.

В овалі на тестовому треку в Нардо на півдні Італії VLE вразив маневровістю та динамікою руху, а також високими швидкостями. На Полярному колі цей легкий комерційний фургон показав, що сучасні електромобілі абсолютно придатні для повсякденного використання навіть у холодну погоду, ожеледицю і сніг.

Очікується, що світова прем’єра нового Mercedes-Benz VLE відбудеться у першій половині 2026 року.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.