
Компанія Mercedes-Benz готується відмовитися від 1,5-літрових турбованих бензинових двигунів на моделях C-Class для китайського ринку. Згідно з інформацією, опублікованою у відкритій базі даних Міністерства промисловості та інформаційних технологій Китаю, модельна лінійка компактних седанів отримає оновлення, яке передбачає заміну двигунів серії M254 об’ємом 1496 см3 на турбовані чотирициліндрові агрегати об’ємом 1991 см3. При цьому технічні характеристики, такі як індекси та потужність, залишаться незмінними: базовий C 200 L і надалі розвиватиме 170 кінських сил, а більш потужний варіант C 260 L — 204 кінські сили.
Це рішення виглядає неоднозначно в контексті чинного податкового законодавства Китаю, де двигуни об’ємом до 1,5 літра потрапляють під податкові пільги. Перехід на 2,0-літровий мотор автоматично переводить моделі до вищої податкової категорії, що суперечить логіці оптимізації витрат для споживачів. Водночас приросту потужності або покращення динамічних характеристик не передбачається, отже, економічні вигоди для покупця залишаються під сумнівом.
Однак цей крок може бути частиною перехідного етапу, в межах якого Mercedes-Benz готується до впровадження нового 1,5-літрового двигуна, розробленого у співпраці з китайською компанією Geely. На поточному етапі цей спільний агрегат, виготовлений підприємством Aurobay (спільне підприємство Geely і Volvo), використовується виключно у поперечному компонуванні, наприклад, у новому поколінні Mercedes-Benz CLA. Для встановлення такого двигуна на C-Class у компонуванні з поздовжнім розміщенням силового агрегату будуть потрібні технічні доопрацювання.
Водночас у Європі Mercedes-Benz продовжує пропонувати 1,5-літрові турбомотори для моделей C 180, C 200 та C 200 4Matic, тобто зміни поки що стосуються виключно китайського ринку. Слід також врахувати, що прем’єра поточного покоління C-Class у кузові W206 відбулася чотири роки тому, а отже, модель поступово наближається до планового оновлення у форматі рестайлінгу. Ймовірно, саме в його межах і відбудеться поступове впровадження змін у лінійці двигунів.
Окремо варто відзначили, що китайська модельна гама Mercedes-Benz відзначається наявністю унікальних модифікацій, які не мають аналогів на глобальному ринку. Зокрема, для деяких кросоверів GLE пропонують рядний турбований шестициліндровий двигун із зменшеним з 2999 до 2498 см3 робочим об’ємом, що дозволяє знизити рівень податкових відрахувань. Також у Китаї певний час продавалася версія G-Class із чотирициліндровим двигуном — ще один приклад адаптації до специфіки місцевого податкового середовища.