
Генеральний директор Mercedes-Benz Ола Калленіус вперше показав майбутню електричну версію одного з бестселерів бренду — Mercedes-Benz GLC.
У новому відео Калленіус провів закамуфльований прототип через серію тестів, розкривши деякі особливості моделі перед офіційною прем?єрою на автосалоні в Мюнхені 7 вересня.
Під час заїзду випробувальним полігоном у Зіндельфінгені, Німеччина, електричний GLC продемонстрував вражаючий розгін від 0 до 100 км/год. Хоча точний час компанія не назвала, генеральний директор порівняв відчуття з керуванням AMG GT.
У слаломному тесті електрокросовер показав маневровість завдяки опційній пневмопідвісці AIRMATIC та системі керування задніми колесами, яка зменшує радіус розвороту. Також у новинці суттєво збільшено простір для ніг і голови на передніх і задніх сидіннях.
Переглянути цей допис в Instagram
Практичність електричного GLC підтверджує багажне відділення об’ємом 6,7 м3 та додатковий передній багажник на 1,2 м3. Заряджання не менш вражає: за 10 хвилин швидкої зарядки постійним струмом потужністю 320 кВт авто може подолати до 260 км за циклом WLTP, а максимальний запас ходу — 650 км.
GLC також продемонстрував буксирувальні можливості, потягнувши ретро-седан Mercedes-Benz 300 SEL. Електрокросовер здатен буксирувати причіп вагою до 2400 кг із навантаженням на тяговий пристрій до 100 кг.
Калленіус натякнув і на дизайн: модель отримає фірмову решітку радіатора у сучасній стилізації, відмінну від поточних «гладких» EQ-моделей. Повноцінний дебют електричного GLC відбудеться на IAA Mobility 2025 у Мюнхені.