Mazda представила новий кросовер CX-5. Новинки світового авторинку

Компанія Mazda офіційно представила нове покоління кросовера CX-5, який став втіленням досвіду, накопиченого брендом за понад 120 років. Модель отримала повністю оновлений зовнішній вигляд у стилістиці більших моделей CX-70 та CX-90, а також розширений список систем безпеки та допомоги водієві. Візуально новий CX-5 демонструє еволюцію фірмового стилю Kodo з масивнішою передньою частиною, модернізованою решіткою радіатора Signature Wing і новими світлодіодними фарами.

Дизайн створено під натхненням концепції Wearable Gear — автомобіля, який підходить для будь-яких життєвих ситуацій, подібно до зручного функціонального одягу. У новому поколінні збережено філософію японської естетики, включаючи мотиви традиційної техніки з’єднання деревини «кіґумі», що відобразилися в особливостях конструкції кузова.

Mazda CX-5 помітно підросла: довжина збільшена на 114 мм, ширина — на 13 мм, що дало змогу зробити салон просторішим, зокрема для пасажирів другого ряду. Вони отримали більше місця для ніг і голови, а панорамний дах додає відчуття відкритості. Водночас дверні прорізи стали зручнішими, а багажне відділення — довшим і вищим.

Інтер’єр виконано в лаконічному мінімалістичному стилі, де головний акцент — на зручність, тишу і якісні матеріали. Центром мультимедійної системи став новий 15,6-дюймовий сенсорний дисплей з інтегрованими сервісами Google. Вперше у Mazda система підтримує повноцінну інтеграцію зі штучним інтелектом Gemini, а також має доступ до магазину додатків Google Play, Google Maps з персоналізованими маршрутами та інші сервіси, які раніше були недоступні без смартфона.

Під капотом Mazda CX-5 встановлено 2,5-літровий бензиновий двигун SkyActiv-G потужністю 187 к.с., який працює в парі з 6-ступеневим автоматом і системою повного приводу i-Activ. Цей агрегат було модернізовано для забезпечення кращої динаміки, чутливішої реакції на керування та зниження шумів. У перспективі — очікується поява гібридної версії з абсолютно новою силовою установкою SkyActiv-Z, запуск якої заплановано на 2027 рік.

Нове покоління Mazda CX-5 підтверджує статус моделі як одного з найуспішніших глобальних продуктів компанії. З моменту дебюту у 2012 році по всьому світу продано понад 4,5 мільйона екземплярів, з яких 1,6 мільйона — у США. І тепер, із сучасними технологіями, розширеним функціоналом і вдосконаленим дизайном, CX-5 готова продовжити цю успішну історію на новому етапі.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.