Lexus показав два прототипи майбутнього суперкара. Шпигунські фото автомобілів

Lexus зробив гучну «заяву» на цьогорічному Фестивалі швидкості в Гудвуді, несподівано представивши відразу два прототипи свого майбутнього суперкара. Вперше на публіці з’явилися дорожня та гоночна версії нової флагманської моделі, яка, за чутками, отримає ім’я LFR. Цей проєкт є логічним продовженням концептуальної роботи Lexus та Toyota над GR GT3, презентованого ще у 2022 році.

Попри те що більшість автовиробників зазвичай тримають новинки в секреті до моменту серійного запуску, Lexus вирішив навпаки — відкрито продемонструвати свої амбіції в сегменті високопродуктивних автомобілів. За задумом компанії, майбутній суперкар замінить нинішній Lexus RC F GT3 і буде адаптований не лише до автоспорту, а й до звичайних доріг. Тобто, модель буде доступна як у цивільному, так і в гоночному виконанні.

Хоча Lexus наразі не підтвердив точні технічні характеристики, інсайдери повідомляють, що новинка отримає гібридну силову установку, побудовану на базі V8 з подвійним турбонаддувом. У парі з електромотором сумарна потужність автомобіля може сягати понад 800 кінських сил. Якщо ці дані підтвердяться, суперкар стане серйозним конкурентом у класі Ferrari, Aston Martin і навіть McLaren.

Візуально обидва прототипи вирізняються вкрай агресивним виглядом. Дорожня версія має витягнутий капот, компактний задній спойлер і чотири вихлопні патрубки. Тим часом гоночний варіант виділяється широким кузовом, потужним аеродинамічним обвісом і масивним антикрилом. Обидві версії вже взяли участь у традиційному підйомі на пагорб у Гудвуді, хоча остаточний вигляд моделей і досі приховує щільне камуфляжне покриття.

Назва моделі поки залишається нерозкритою. У Lexus утримуються від коментарів щодо серійної версії, однак очікується, що її дебют може відбутися наприкінці 2025 або вже у 2026 році. Не виключено, що новинка може з’явитися під брендом Toyota або стане частиною гоночної лінійки Gazoo Racing.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.