KIA та Hyundai подали до суду на TikTok. Новини про авто-кримінал

Компанії KIA та Hyundai відкидають провину за різке збільшення кількості крадіжок їхніх автомобілів через відсутність базових протиугінних технологій, перекидаючи провину на соціальні мережі, такі як TikTok.

У судовій заяві, пов’язаній із врегулюванням колективного позову на суму 200 млн доларів, автовиробники стверджують, що зростання кількості крадіжок пов’язане з тим, що інструкції щодо викрадення їхніх автомобілів широко поширюються на сторонніх платформах.

Вони стверджують, що до появи в соціальних мережах тренду «KIA Boys» у їхніх автомобілів не було серйозних проблем із викраденням.

У судовому позові є розділ «Соціальні мережі та втручання сторонніх злочинців викликали безпрецедентне зростання кількості крадіжок», в якому вина покладається не на автовиробників, а на соціальні мережі та викрадачів.

Аргументи KIA та Hyundai, наведені в позові, відповідають їх піар-стратегії протягом усієї кризи, що підкреслює роль соціальних мереж у провокуванні крадіжок автомобілів.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.