
Компанія KIA офіційно бере курс на електрифікацію своїх найпотужніших моделей, що означає кінець ери бензинових «заряджених» версій лінійки GT. Як повідомив Роланд Ріверо, керівник австралійського підрозділу KIA, рішення відмовитися від традиційних двигунів внутрішнього згоряння є частиною глобальної стратегії Hyundai Motor Group, яка має на меті відповідати сучасним і дедалі жорсткішим екологічним нормам. Зокрема, згідно з його словами, навіть позначення «N» усе частіше застосовується до електрифікованих моделей — і на це є чітко обґрунтова ні причини.
Моделі, які вважалися символами бензинової динаміки, зокрема KIA Stinger GT та Cerato GT (K3 GT), фактично йдуть в історію. Натомість компанія дедалі активніше переорієнтовується на створення динамічних, але електрифікованих рішень, здатних забезпечити задоволення від водіння без шкоди для екології. За словами Ріверо, інженери KIA намагаються знайти збалансований підхід до того, як забезпечити «емоційність за кермом» за допомогою електроприводу, навіть якщо це потребує ширшого використання електронних технологій.
Сьогодні ринок не тільки диктує електрифікаційні вимоги через нормативи CO2, але й змінює вподобання покупців: дедалі більше споживачів віддають перевагу кросоверам замість традиційних седанів і хетчбеків. Саме тому наступним кроком бренду може стати поява потужних електромобілів у компактному SUV-сегменті, зокрема спортивної версії майбутньої моделі KIA EV3 GT.
Варто зазначити, що наразі індекс GT у назвах KIA ще не завжди означає повністю електричну силову установку. У найближчому майбутньому очікується поява високопродуктивних гібридів. За неофіційною інформацією, саме така бензиново-електрична установка може дебютувати спершу під брендом Hyundai N, однак компанія поки не підтверджує ці чутки офіційно.