KIA відкрила хаб для виробництва електричних фургонів. Електромобілі та електрокари

Компанія KIA відкрила свій перший спеціалізований виробничий центр, присвячений виключно електричним фургонам — це новий етап стратегії PBV (Platform Beyond Vehicle), яку бренд намітив як ключову для розвитку легкого комерційного електротранспорту до 2030 року.

Урочиста церемонія завершення будівництва відбулася на майданчику KIA Autoland Hwaseong, де зібралися близько 200 гостей, серед яких були прем’єр-міністр Південної Кореї Кім Мін Сок та виконавчий голова Hyundai Motor Ейсун Чунг.

Новий завод, названий Hwaseong EVO Plant East, займає площу 98 433 квадратних метрів — що, за словами KIA, приблизно дорівнює площі 42 футбольних полів — і має річну виробничу потужність у 100 000 одиниць.

На цьому майданчику планується випуск першого електричного фургона KIA — PV5, причому в кількох варіантах: пасажирському, вантажному, шасі-кабіні та навіть у модифікації з доступом для інвалідних візків.

Крім того, KIA має окремий центр конверсій PBV, де створює кастомні моделі на базі PV5 — це можуть бути відкриті вантажні платформи, кемпери або фургони змішаного призначення. Загалом майбутній комплекс PBV матиме значну виробничу потужність — до 250 000 одиниць на рік, як анонсує компанія.

Щодо подальшого розширення, KIA вже почала підготовку другої черги: Hwaseong EVO Plant West, яка охоплює 136 671 квадратних метрів та призначена для виробництва вже більших PBV-моделей, зокрема PV7. 

KIA PV5 вже почали доставляти в Південну Корю та в Європу. При цьому в європейських версіях Passenger-моделі доступні два варіанти акумуляторів: на 51,5 кВт-год і на 71,2 кВт-год, що дає WLTP-діапазон приблизно 295 км та 412 км відповідно. У вантажній Cargo-версії ті самі батареї, але інші розрахункові цифри запасу ходу — 296 км і 415 км за WLTP. 

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.