Karsan запускає автономні пасажирські перевезення в аеропорту Роттердама. Громадський транспорт та маршрутні таксі

Компанія Karsan продовжує активно просувати автономні транспортні рішення в Європі. Нещодавно виробник поставив два автономні автобуси моделі Karsan Autonomous e-Atak компанії DAM Shuttles для використання в аеропорту Роттердам-Гаага. Ці автобуси будуть здійснювати регулярні рейси між терміналом аеропорту та станцією метро Meijersplein, забезпечуючи безпілотне перевезення пасажирів на одному з важливих міських маршрутів.

Це не перший досвід Karsan у сфері автономного транспорту. Ще у 2022 році компанія стала піонером, поставивши до Норвегії перший у Європі серійний автономний автобус нормального розміру. Після цього Autonomous e-Atak почав експлуатуватися у місті Темпере у Фінляндії. У серпні 2025 року цей автобус планують вивести на маршрути в Гетеборзі (Швеція), а вже у вересні він з’явиться й у Парижі, що підтверджує поступову експансію Karsan на ринки різних європейських країн.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Karsan (@karsantr)

Karsan Autonomous e-Atak позиціонується як перший у світі серійний автономний автобус, який відповідає стандартам автономності рівня SAE Level 4. Це означає, що транспортний засіб здатен самостійно виконувати всі функції водія без участі людини в обмежених умовах – у цьому випадку на заздалегідь визначених маршрутах. Основою системи автономного водіння є технологія Adastec, яка інтегрує різноманітні передові рішення для забезпечення повністю безпілотної роботи.

Для орієнтації у просторі та забезпечення безпеки автобус обладнаний великою кількістю датчиків. По всьому кузову встановлено LiDAR-сенсори, які створюють тривимірну карту навколишнього середовища в режимі реального часу. Крім того, у передній частині автобуса працюють високоточні радари, а для обробки зображення використовується система RGB-камер із високою роздільною здатністю. Тепловізійні камери додатково підвищують безпеку, дозволяючи системі автономного керування виявляти пішоходів або інші перешкоди навіть за умов поганої видимості або в темний час доби.

 
 
 
Переглянути цей допис в Instagram

Допис, поширений Karsan (@karsantr)

Максимальна швидкість руху Karsan Autonomous e-Atak у автономному режимі становить 40 км/год. Автобус повністю самостійно виконує всі функції, які традиційно покладено на водія. Він наближається до зупинок, контролює посадку та висадку пасажирів, проїжджає перехрестя, розпізнає світлофори та інші елементи дорожньої інфраструктури. Це дозволяє забезпечити безпечне та ефективне пересування по маршруту без участі людини.

Проєкт з автономними автобусами в Роттердамі є важливим кроком для розвитку міської мобільності в Європі. Використання таких рішень дозволяє підвищити ефективність громадського транспорту, знизити експлуатаційні витрати та підготувати міста до майбутнього, де автономні технології стануть стандартом. Компанія Karsan не приховує амбіцій і планує подальше розширення своєї присутності на європейському ринку, продовжуючи інтеграцію автономних рішень у різних країнах.

Вы можете оставить комментарий, или ссылку на Ваш сайт.

Оставить комментарий

Вы должны быть авторизованы, чтобы разместить комментарий.