
Компанія Kalmar Automotive, заснована Яном Калмаром, представила свій найновіший проєкт — Kalmar RS-7, позашляхову інтерпретацію класичного Porsche 911 покоління 997, створену для справжніх пригод бездоріжжям. Новинка була вперше продемонстрована в лютому цього року під час події Spirit of Speed, що проходила на крижаній трасі на північ від Полярного кола. Проєкт став кульмінацією багаторічного досвіду Kalmar у реалізації ідей позашляхових перегонів і пригод.
RS-7 розроблений не просто як позашляховий автомобіль — це глибоко модернізований дорожній спорткар, що отримав численні технічні та дизайнерські зміни. Автомобіль оснащено повністю активною підвіскою з адаптивним демпфуванням і гідравлічним регулюванням кліренсу, створеною у співпраці з TrackTive Suspension. Підвіска не має стабілізаторів поперечної стійкості, що забезпечує більшу артикуляцію коліс у складних умовах. У нижньому положенні дорожній просвіт становить 170 мм, а у верхньому — до 210 мм, що навіть перевищує аналогічні показники у Por sche Cayenne. Завдяки цьому RS-7 здатен легко долати нерівності, не втрачаючи при цьому динаміки класичного купе.
Переглянути цей допис в Instagram
Сталеве шасі Porsche 997 стало основою для модифікації, оскільки, за словами Яна Кальмара, саме ця конструкція забезпечує оптимальну міцність. Багато гоночних команд уже відмовилися від новіших версій, бо шасі сучасніших моделей мають схильність до тріщин навіть після відносно легких ударів. У RS-7 використовується посилений захист днища з алюмінію, встановлені додаткові розпірки, що підвищують жорсткість кузова та адаптацію до суворих умов.
Особливу увагу приділено дизайну та практичності. Автомобіль отримав агресивні повітрозабірники, потужну світлодіодну оптику, широкі кевларові арки коліс і позашляхові шини Michelin. Новий світлодіодний ліхтар доповнює концепцію нічного сафарі. Характерний «качиний хвіст» надає RS-7 автентичного вигляду, натхненного класичними ралійними Porsche.
Переглянути цей допис в Instagram
Інтер’єр поєднує функціональність та комфорт. Встановлені спортивні сидіння Recaro CS з класичною оббивкою Pepita. Інформаційно-розважальна система демонтована для зниження ваги, натомість на консолі з’явився екран управління амортизаторами і планшет з GPS-навігацією, що вкрай важливо під час тривалих експедицій. Також встановлено легкий Bluetooth-динамік. Для більш суворих умов Kalmar пропонує варіанти з мінімалістичним, спартанським оздобленням салону.
Kalmar RS-7 комплектується або шестиступеневою механічною коробкою передач, або автоматом. Автомобіль оснащений диференціалом підвищеного тертя, що дозволяє зберігати оптимальне зчеплення на пухких поверхнях — таких як пісок, сніг або бруд.
Кожен RS-7 створюється вручну, за індивідуальним замовленням, з урахуванням побажань клієнта. Вартість переобладнання купе 997 стартує з позначки 99 997 євро (без вартості базового автомобіля).