
Американський автовиробник Jeep офіційно підтвердив, що плагін-гібридний пікап Gladiator 4xe так і не вийде на ринок. Модель, яку очікували представити цього року як «молодшого брата» Wrangler PHEV, стала черговим скасованим проєктом корпорації Stellantis, яка переглядає свою продуктову стратегію у США.
Як повідомляє Automotive News, виробник поінформував своїх постачальників, що більше не планує запускати Gladiator 4xe. Представник компанії у коментарі для Car and Driver пояснив, що споживчі уподобання на ринку електрифікованих пікапів змінюються, і Stellantis вирішила зосередитися на тих моделях, які мають більш прогнозований попит. Замість того щоб інвестувати у виробництво плагін-гібридної версії, ресурси будуть спрямовані на подальший розвиток стандартного Jeep Gladiator. Йдеться про розширення лінійки двигунів, впровадження нових заводських опцій і вдо сконалення можливостей персоналізації, що, за словами компанії, відповідатиме очікуванням покупців у найближчі роки.
Варто зазначити, що відмова від Gladiator 4xe вписується у ширший контекст змін усередині Stellantis. Раніше концерн уже скасував повністю електричний пікап Ram 1500 REV, а також базову комплектацію електричного Dodge Charger EV. Замість Ram 1500 REV Stellantis робить ставку на Ramcharger — новий електрифікований пікап з розширеним запасом ходу (REEV). Таким чином, стратегія компанії робить акцент не стільки на класичних BEV, скільки на альтернативних формах електрифікації, які можуть краще відповідати очікуванням американських споживачів.
Попри це Jeep продовжує активно розвивати гібридні моделі. Wrangler 4xe та Grand Cherokee 4xe залишаються у виробництві й демонструють успіх: у першій половині 2025 року вони стали двома найбільш продаваними плагін-гібридними автомобілями у США. Це підтверджує, що попит на PHEV у сегменті SUV і далі зберігається, тоді як у категорії пікапів ситуація виглядає менш стабільною.
Аналітики не виключають, що замість повністю скасованої версії Gladiator 4xe у майбутньому модель може отримати іншу електрифіковану модифікацію, зокрема із силовою установкою формату REEV, подібною до тієї, що Stellantis готує для Ramcharger. Однак офіційних підтверджень цього поки немає.