
Hyundai готує нове покоління гібридних силових установок HEV, аби напряму конкурувати з європейськими виробниками, насамперед Volkswagen і Dacia, які активно зміцнюють свої позиції в цьому сегменті. Якщо Volkswagen готує до виходу новий T-Roc із гібридною технологією, а Dacia повністю відмовилася від дизельних двигунів на користь гібридів із довгим запасом ходу та низькою витратою пального, то Hyundai була змушена переглянути власну стратегію, щоб не втратити позицій на ключових ринках Європи. Адже саме цей формат силових установок нині вважається найбільш збалансованим і доступним для широкого кола клієнтів, на відміну від дорожчих та менш зручних у повсякденній експлуатації plug-in гібридів.
Ще навесні компанія Hyundai представила частину своєї нової технології, яка має охоплювати широкий спектр потужностей і конфігурацій. Основу складають два бензинові чотирициліндрові двигуни: 1,6-літровий турбований та 2,5-літровий атмосферний. Вони поєднуються з двома електромоторами — один інтегрований між двигуном внутрішнього згоряння та шестиступеневою автоматичною коробкою передач, а інший безпосередньо підключений до ДВЗ. У такій конфігурації силова установка здатна видавати понад 300 кінських сил, що робить її придатною для сер едніх та великих моделей, зокрема позашляховиків і кросоверів.
Разом із тим, Hyundai працює й над більш доступними рішеннями для компактних моделей, орієнтованих на масовий сегмент. Зокрема, йдеться про новий 1,6-літровий атмосферний бензиновий двигун, який поєднуватиметься з електромотором. Цей електродвигун може розташовуватися між ДВЗ і трансмісією або на задній осі, що дає змогу пропонувати як передньопривідні, так і повнопривідні версії HEV. При цьому задні колеса в повнопривідних модифікаціях зможуть працювати виключно від електротяги, забезпечуючи режим руху з нульовими викидами на коротких дистанціях. За попередніми даними, літій-іонні батареї матимуть ємність від 1,3 до 1,65 кВт-год залежно від конфігурації та типу приводу.
Важливо, що Hyundai робить ставку на впровадження функцій, притаманних електромобілям, у свої нові гібриди. Йдеться, зокрема, про режим очікування, коли працюють лише системи комфорту без активації двигуна, а також про можливість живлення зовнішніх пристроїв завдяки технології V2L. Окрім цього, у силових установках передбачена адаптивна система рекуперації, яка автоматично підлаштовується під стиль водіння, дозволяючи максимально ефективно використовувати енергію.